2009. június 13.

Élményekkel és tapasztalatokkal...

... lettünk gazdagabbak az elmúlt egy hétben. :)

Múlt héten vasárnap Sopronban voltunk a szomszéd kislánnyal, és szüleivel. Nagyon jól éreztük magunkat. :) Sajna az idő nem volt hozzánk túl kegyes... gyakorlatilag olyan vihar kerekedett, hogy kiüldözött minket a városból... de sétáltunk nagyot, a lányok szemmel láthatóan élvezték egymás társaságát, mi felnőttek szintén, úgyhogy eső ide, vihar oda, a mi napunk csak pluszos maradt! :P Hazafelé a kocsiban Apával kicsit élcelődtünk egymással, (én vezettem, így adott volt a téma ;)) és mondtam neki, "Na szólj be!" Diktafon a gyerek ülésből: "Apa!!! NE SZÓLJ BE!" Ugyanaz a stílus de emeltebb hang! Kb 20 percig röhögtünk. Itthon még meggyeztek kicsit a ház előtt álló meggy fákról, ami az elmúlt időszak legnagyobb slágere, és egyértelműen első számú hiszti forrása is! :S

Hétfőn minden visszaállt a rendes kerékvágásba; mi dolgoztunk, Csengus bölcsizett. :)

Kedden jött hozzám a fodrász, és bár nem terveztem, úgy alakult, hogy kiscsaj haja is megrövidült pár cm-rel. Mire Timi bejött az ajtóból, lánykám már a széken ülve fogadta.... mit volt mit tenni:

Szerdán Nagyi ment a csajért, mert én állás interjúra loholtam... Nagyon meglepte, és nem is nagyon tudta elfogadni aranyom. Valószínű, hogy reggel nem mondták Neki, és mint tudjuk nem szereti a meglepiket.... Nem is volt könnyű dolga Nagyinak.

Csütörtökön Győrasszonyfára mentünk kettesben, egyenesen munka után. Cseresznyét szedni. Hétvégén már késő lett volna a cseresznyének, meg nekünk is más elfoglaltságunk volt betervezve... :P Sajnos az eső, és vele együtt érkező nagyon hideg gyorsan hazazavart minket. Hazafelé a kocsiban, miközben előztem egy autót hátul a csajszi felkiált: Anya vigyázz!!! (Mivel visszaváltottam, hangosabb volt a motor, és megijedt! :O)

És hogy micsoda kis szivacs a Lujzi, mi sem igazolja jobban, mint a péntek reggeli incidens:
Apa vezet, Csenge mellette gyerek ülésben. Nem működik a lámpa, és a védett úton közeledő autós nem biztos a dolgában, de Apa menne... nem megy, ott ül mellette a diktafon...
Apa: "Jössz itt nekem hússzal b.... m...!" :$ (Tudom, nem szabad így beszélni, de nincs ember aki ezt mindig minden esetben betartja!
Csenge: "Jössz itt húccal b.ccmeg!" :S persze értette, mert az illetőnek mondta, ugyanazzal az artikulációval, mint előtte az apja.... szegény ember....
Ha péntek este, akkor buli... Már estefelé van, közeledik a fürdés ideje... egyszer csak Csenge elkezd tekerni a derekával, ritmust kever a karjaival, és azt mondja: Apa! Csenge kéjsz Zenét!" :) Gyeje Apa zene, buli van! :) Szoknya, zene, buli van!" :D Közben úgy teker ritmusra, hogy bátran állíthatom, ez a lány TÉNYLEG táncol! Pörög, ide oda teszi a lábait és teker ezerrel.... :O!!!

Ma pedig Születésnapoztunk, hiszen Apa ma betöltötte a 34-et?! :) Jöttek a Szülei, Anyu. Nagyon jó hangulatban telt a délután. Szerintem mindenki nagyon jól érezte magát! :)

Képekkel jövök majd valamikor, mert van sok, csak nagyon nagyok, és nagyon fáradt vagyok....

7 megjegyzés:

Patri-cica írta...

:DDD

Örülök,h minden ok!!!

Puszi nektek!

És Apá-nak boldog szülinapot!

:)

Évi írta...

Apának boldogat nagyon.
És a beszólások hát kell a kúltúra a gyereknek ne csüggedjetek, szerintem mindenhol van ilyen:-)))).

Szegény Nagyi.csengus lelkét fel kellett volna késziteni...arany kis szende babóka.
csengének 26-os lába van???
Láttam a bsz.-án, hogy üzletelsz..csak azért:-)).Gréta csak most lett 27-s.

Pusz, Évi meg a csajaji

-krisztina- írta...

Apának nagyon boldog szülinapot!!!!

A szövegeken mi is nagyon sokat röhögünk egy ideje :) már nagyon vártam ezt az időt, végre már nem akarom siettetni az időt, mert most olyan jó... :)

egy órája, mintha más lett volna a blog ruhája... jól láttam? honnan vannak ezek???

agika írta...

Apának Boldog szülinapot kívánunk!;))

Édes a Csenge,jókat mosolyogtunk a beszólásain!;)

Puszi:Dani és Ági

Mia és Maja írta...

:)))))
Mi is nagyon vigyázunk,főleg Apára van ráparancsolva,neki gyorsabban jár a szája mint az esze...;)),de,ennek ellenére,Mia nagyon csúnyán beszél,káromkodik,mi csak nézünk...:o:s
Amikor megkérdezem,hol hallotta ezt vagy azt,mindig a bölcsi a válasz és h SZILÁJD MONDTA...:s

Puszi!:)

APÁNAK BOLDOG SZÜLINAPOT!:)

Hello Kitty írta...

Apának Nagyon Boldog Szülinapot Kívánunk:-)))

Csajszikám nagyon jókat nevettünk a beszólásaidon!
Igazi kis felüdülés volt olvasni!

Már megint új külső?????
Szép....
Puszilunk

csupella írta...

Isten éltesse apát!
Nagyon szupi szöveged van kiscsaj!
Jobb lesz vigyázni,hogy mit mond előtted az ember!:)
Nagyon szuper lehettel,mikor bulit tartottal!
várom a képeket!
pusz