2009. június 17.

Mi...

... mi ketten immáron 7 éve együtt (06.14.) ... ma pont 3 éve hivatalosan is! :)
2002. június 14. Budapest Kisstadion.... fergeteges buli :D
2006. június 17. Győr, Szent Kamillus templom, Pozsonyi étterem.... fergeteges buli :)
2009. június 18. Csajszink 2 és fél éves! Jézusom!!!


Ma véletlenül rábukkantam valamire ebéd közben.... idegen gépről nyitottam meg a naplónkat, és mit találtam: VALAKI hasznos blogként linkelt ki!!!!! Váó! Ez ám a plecsni, persze virtuálisan! :) Köszönöm ezúton is!


Felhívtak, hogy a tegnapi állásinterjú pozitív eredményt hozott... most 2 hely között egyensúlyozok... csak nehogy essek... plusz az előző helyen is bekerültem az első 4-be, de szerintem az almás lesz.


Összességében szép a mai nap. :)


Még szerencse, hogy nem egy pöttyös napozós copfos fényképet találtam az előző ezredből! ;)

7 megjegyzés:

Pelikán írta...

Nagyon jo az uj design, es tok jol lehet olvasni ezt a betutipust, ilyen szinben, tartsd meg legyszi.
Gratulalok!!!! Nem ertem annyira a munka dolgot, azt hittem, hogy elkezdtel dolgozni egy jelyen es jo is... Vmirol lemaradtam?

Patri-cica írta...

Gratula!!!(mindenhez)

2,5év.Olyan gyorsan megy az idő,nem?
Nyáron mindig eszembe jut,hogy milyen volt terhesnek lenni...hisz mind a kettővel pont nyáron volt már hatalmas pocakom!Most meg?!Mind a 2-en itt futkoznak mellettem és 1,5 és 3,5 évesek!

Őrület!

Sok puszi nektek!

Pelikán írta...

Csai,
OFF, mi annak a babaszinhaznak a neve, amit ugy szerettek???

Kata és Tommy írta...

Nagyon szép lett újra a blogotok. Igazán csajcis egy oldal:-)
Ne is mond, hogy rohan az idő. Amíg nem volt gyermekem, azt hittem nem is öregszem...most meg....8-9-év múlva akár nagymama is lehetek bővek:-))))
Lányzótok dumája :-D....kis diktafon tényleg...az a hússzal döcögés ....naggggyyyyon jó:-))))))
Pusz:Kata

Bianka és Karina írta...

Nagy sok Boldogságot nektek!Apát Isten éltesse utólag is.:))
Nagyon klassz lett megint a blog!:))))

Ez a diktafonos duma nálunk is megy,de hálla még ennyire nem.Éppen a napokban szóltam Én is rá Apára,hogy mostmár jó lesz,ha visszafogja magát,mert kisasszonyból papagály lett.:))

Pusza!

csupella írta...

Gratula mindenhez!:)

Bogár és Gerti írta...

Gratulálok!!!

Na meg irigykedek... nekem egy meló is elég lenne :(
Puszi