2009. március 16.

Közkívánatra!

A cipő, ami tesztelés alatt van, a Superfit nevet viseli! (tojásdobálás mellőzését kérném ;)) osztrák márka!
Itt található a hivatalos honlapjuk (németül). Amit tudni lehet róla, fej fej mellett halad a magyar horror árú Siestával. Ára így is van belőve a Brendonban :S! Illetve pár ezerrel olcsóbban a Humanicban is láttam. De még annál olcsóbban is beszerezhető ;)! Harántemelős, boltívemelős betét, (26-os felett kivehető) bokatartós. Kívül belül nagyon finom bőr, a boka résznél van egy kevés gyöngyházas anyag általában mindegyiken. Ha kinövi a meglévő szandijait, akkor ilyet veszünk majd helyette. Rugalmas, hajlékony az egész, olyan kondicipős, de mégsem az! Futkároznak,bicajoznak,motoroznak, nem egy utolsó szempont, ha hajlékony a talp.








Csenge szereti! Már a tesztköröket lefutottuk. :P
Mi 5 900,- FT-ért vettük, postaköltséggel együtt! A Brendon 10 490,- Ft-ért árulja. :S


3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Nagyon tetszik a cipellőd! :p:)

Nálunk is a cipő van mindig az első helyen,szerintem,nagyon fontos,ezen nem szabad spórolni!!!

Miácskának pici korában befelé állt szintén a lába,de hála Istennek,teljesen rendbe jött.:)

Majácskának alig tudtunk cipőt találni,annyira magas a lábfeje.:o

Ez a modell szerintem jó lenne neki is,majd utánanézek!

Puszi és gyógyuljatok meg ti is!!!

Bogár és Gerti írta...

SZép cipő, s biztos kényelems is. Az ilyen puha cipellőkben nagyon lehet szaladni :)
A Siesta nálunk leszerepelt... :S
Puszi

agika írta...

Superfit márkájú cipője Daninak is volt ősszel,nagyon szerette,tényleg puha volt,és az árával én is elégedett voltam:)))

Ági