2009. március 10.

Kedd / Baleset!

Reggel már Kukaccal kéz a kézben sétált be a szobába, és az autóban a kérdésemre, miszerint ebéd után, vagy alvás után menjek érte? Nagyképű "Nem ebéd, Csenge aunni bőcsibe!" volt a válasz. 12:30-kor kellett odatelefonálnom, hogy megérdeklődjem sikerült e elaltatni!
És jött a meglepő válasz: "Anyuka tessék érte jönni, mert nem alszik!" :O

Amikor odaértem, kijött a Bea néni, és elmondta, hogy nagyon jól érezte magát egész délelőtt, ügyesen ebédelt, de az altatásnál konfliktusba keveredtek... Bea néni szerint szőlős ágy Csenge szerint nem szőlős! :S (Na én ebbe nem is folynék bele mélyebben.;) Ez Rájuk tartozik. :P) Bekukucskáltam, hogy mégis hogyan miképp alszanak/ nem alszanak! Csengusom az ablak alatt volt és nagyon könnyű volt észrevenni, mert az egyetlen buksi volt, amelyik magasra emelve forgott. Észrevett, és már jött is ki... ahogy mászott ki az ágyból már láttam, baleset történt! Bepisilt! (Ezt nem nagyon értem, mert itthon a délutáni alvásnál soha nincs balesete... pláne úgy, ha ébren van!!! :O
Kérdésemre, hogy szól e ha ki kell mennie, a válasz igen volt. Egyszer szól délelőtt, és egyszer kiviszik ebéd előtt, de akkor nem sikerült Neki! (Én itthon ebéd után szoktam. :P Ezt mondtam is, és Bea néni azt mondta, kikíséri majd ebéd után is.)
Holnap újra megpróbáljuk! :P

4 megjegyzés:

Kata és Tommy írta...

Ne is hagyd magad Csenge. Ha az az ágyikó és ágynemű NEM SZŐLŐS, akkor nem szőlős és ne is hagyd magad rábeszélni az ellenkezőjére. Rajzolj egy szőlőt otthon és mutasd meg milyen is az:-)
Hátha nem tudják! :-)
Az a pisi pedig bizti az ágynak szólt...mert ugye ha nem szőlős
:-)))... akkor ez jár neki:-)
Puszillak.Tommy

Bianka és Karina írta...

Jaj,hát azért ez nem is akkora gond,majd sikerül ez is.:)))
Így is nagyon nagyon ügyes vagy,hogy egy hét után ilyen ügyesen ott maradtál,sírás nélkül.:)))

Bea néninek meg meg kell mondani,hogy ne tegyen könnyelmű ígéreteket!A szőlős ágy az szőlős ágy legyen,vagy fogalmazzon pontosan.:))

Pusza!!

TamásMarcell írta...

Tommy megfogalmazta mi is a helyzet!
Igazán karakán csajszi vagy!
Millió Puszi Nektek!

-krisztina- írta...

Üdv :)
Hát igen, a pisi szerintem mindenhol ebéd után kellene, hogy megtörténjen... nekem legalábbis ez a normális...