2009. március 9.

Hétfő /Zellerfőzelék... pfúj

Reggel 08:30-kor már ott voltunk, megbeszéltük,hogy ebéd után megyek érte, addig Ő jó kislány lesz...
Bea néni elmondása szerint a délelőtt nagy részét az asztalnál ücsörögve töltötte, és csak ha Ő hívta valamilyen játékra, akkor ment. (Odafelé folyamatosan mondogatta, hogy "Csenge ebédel!" Remélem nem azért ült egész délelőtt az asztalnál! :P) Nem sírt, nem akart mindenáron haza menni, nem keresett engem, de látszott, hogy nem is az igazi valami... (Mondjuk ez nagyon jellemző rá. Ő amolyan elfogadó típus? :P)
Persze 1 hét kihagyás után, ezen nem csodálkozok, és nem is nagyon aggódok, mert amikor kihozta Bea néni az átadóba, Rám mosolygott, majd elindult, hogy Ő is alszik a többiekkel. :) (Akkor Ő nem szeret itthon? Vagy nem jó Neki itthon? Azért nem hiszem, hogy erről van szó, inkább csak az új most nem olyan ijesztő, és ezáltal érdekes. Egyelőre!!! :O)
De a délelőtti viselkedése, és az 1 hét szünet miatt majd holnap alszik ott, már ha sikerül! :P Bea néni tett egy halvány ígéretet egy szőlős ágyra... remélem sikerül neki megtartani a szavát, mert lánykám hazafelé bizony emlegetett valami ilyesmit: "Csenge aszik szőlő ágyba! Csenge szőlő aszik..."

Zellerfőzelék volt az ebéd fasírozottal.... pfúúúúúúúúúúúúj! Még soha nem adtam Neki. Valahogy a zellert ebben a formájában (minden benne lévő vitamin ellenére,) sem szeretem. Édes kislányom, aki ebédelni ment a bölcsibe, nem hogy nem ette meg, kóstolgatás nélkül, és szinte egyedüliként megette mindet! ha jól vettem ki nem túl szószátyár kisasszony szavaiból, volt alma is. :S

A bőre sajnos most kicsit visszaesett, de szerintem a testápoló miatt, ami a hétvégén elfogyott. Plusz az 1 hétig tartó antibiotikum kúra valószínűleg legyengítette a golyók hatását. Bea néni is megjegyezte, hogy látták a lábát, amikor kint voltak pisilni... :( Mondtam, hogy viszek be a szekrényébe golyókat, viszketés ellen, és ha úgy látja adjon Neki legyen szíves! Nagyon segítőkész volt, talán megteszi majd! :)

7 megjegyzés:

Patri-cica írta...

A múltkor lencseleves meg káposztás tészta volt az oviban a Kiarának.Na!...gondoltam az én lányom nem fog enni,mert lencselevest még sosem evett...káposztástésztát meg utálja!Aztán mit hallok?!Még repetát is kért!(Mondjuk örülök neki,ha már ilyen sokat kell fizetni!-8000Ft/hó)

:-D

Kata és Tommy írta...

Hát peeeeersze hogy kapsz cuppanós puszit...már el is küldtem. Aki ilyen tündérien viselkedik a bölcsibe:-)
Nem szeretnél hozzánk járni bölcsibe? Nálunk csupa amazon lány van, még a babakocsit sem tudom elvenni tőlük, mert...jajaj nekem...ha ismernéd Kiarát:-)
Szóval veled azt hiszem megfogták a kincsesláda ajtaját a bölcsis gondozónők.
Remélem valóban betartja ígéretét Bea néni és odaadja neked viszketés ellen a golyócskákat.
Még egyszer nagy CUPPP: Tommy

Gabriella írta...

A közösség néha jól hathat az étkezési szokásokra.

De lehet, hogy otthon nem enné meg. :-))))

Puszi,
Daniella

Évi írta...

ühüm, ez ismerös.Ne agyalj azon, hogy mi lesz a bölcsiben a kaja.hehe, ott megeszi.Az enyém is dettó ilyan.Sokszor nem akartam hinni a fülemnek!!!!Hogy milyen jó evö!!Az én gyerekem.Azt hittem valakivel összekverték.De nem.
csenge ügyes.És igen az egy hét kihagyás sok volt.Lassan kell visszatérnie.Kis édes, hogy nem hőbörög semmi ellen:-))).
Pusz

agika írta...

Hű le a kalappal a zellerfőzelékkel kapcsolatban;)

Kukk be hozzánk!;)

Puszi:Dani és Ági

csupella írta...

tolunk is egy baratsag jatek!
pusz

csupella írta...

de edes vagy!
Sikerult szolos agyban aludni?
Nagyon fini lehetett a leveske!
Remelem mar jobb hangulatban vagy!