2009. március 11.

"Anyuka! Ilyen gyerek nincs is!"

Ezzel a mondattal fogadott ma délután a gondozó néni! :)
Reggelire már odamentünk, (igaz 5 percet csúsztunk, amiért kaptam is dorgálást,) és 14:00 után mentem érte.
Délelőtt játszott, Balázsnak segített egy kirakóban, ügyesen megebédelt (Répafőzeléket), és 12:15-13:45-ig aludt!
Amikor Bea néni hozta ki, úgy megörültünk egymásnak, mintha 1 hete nem találkoztunk volna. Annyira okos és kiegyensúlyozott. Nagyon büszke vagyok rá!!! Mesélt, hízelgett, bújt, nem volt szemrehányó.
És amiért ezt mondta róla Bea néni, az az, hogy egyszer sem sírt. Sem reggel, sem alvás előtt, sem alvás után.... soha, soha nem sírt!

Hazafelé a kocsiban pedig letisztázta:
Anya nem dószik. Máj nem dószik, nem bóóba! Apa dószik!

Annyi mindent szerettem volna leírni, amolyan lelkizős szentimentális zagyvaságokat, bölcsiről, kettőnkről, meg úgy általában erről az egészen másfajta életről,... de mivel egész napom ráment az önsajnálatra, és a pityergésre, mostanra ég a szemem, és egy ép gondolatom sem maradt! De ami késik, nem múlik! :)

Update: Képtelen vagyok megfogalmazni! Próbáltam, töröltem! Majd egyszer talán...

5 megjegyzés:

Patri-cica írta...

Hát igen...ezek a Szabó csajok már csak ilyenek!(nálunk is ez volt!)

Büszke lehetsz nagyon!

Amúgy én még most is van,hogy majdnem sírok,mikor otthagyom az oviban...ezt le is írtam a minap...hogy neki van már 1 külön kis élete,amiben én már nem veszek részt,de mégis működik nélkülem!Ezt még mindig nem tudom feldolgozni!Örülök is meg nem is!Mindenesetre nagyon hiányzik...nagyon,de a Kevin viseli rosszabbul!Szegénykémnek nagyon rossz...de majd megy ő is!!!(...na abba bele is halok szerintem!)

:-D

Bianka és Karina írta...

Jaj Anya!Tedd félre zt a pityergést és legyél nagyon nagyon büszke a Lányodra!!!
Nagyon ügyes!!
Még SEHOL nem olvastam/hallottam,hogy ennyire simán ment volna a beszoktatás!
Örülni kell,hogy jól érzi magát!!
Pusza!
Judit

TamásMarcell írta...

Csenge nagyon ügyes csajszi, reméljük a továbbiakban is ilyen jókat olvashatunk a bölcsis életéről!
Nita, nyugi,én is pityergek, lelkizek, pedig még van 3hetünk.
Puszi Nektek!

Évi írta...

Várjuk a csöpögfős ömlengös részt is!!!Nagyon-))))
De csenge egy angyal.Büszke is lehetsz rá...komolyan.Tényleg egy jóság:-)))

Pusz

Kata és Tommy írta...

Aztaaaaaaaaa...szóval lehet ezt így is csinálni:-)
Azt hiszem kicsi barátném, nem nekem kellett volna ötleteket adni a bölcsis időhöz, hanem nekem kellett volna tanácsokat kapni Tőled, amikor visítva mentem be annak idején:-)
Csak....akkor sajnos még nem ismertelek...
Nagyon büszke vagyok én is rád.
Ügyes vagy. Nagyon!
Puszillak:Tommy