2009. március 13.

1 sima 1 fordított!

A kép, ami délután fogadott:
Kislányom Bea ölében gubbaszt, (tegnap éppen kezet és arcot mosott amikor megérkeztem, és futott elém...) és amikor odaérek melléjük, akkor látom, lázat mérnek! :( Nem ok nélkül, 38,1 hónaljban!

Már tegnap délben is sírdogált kicsit, de a dadusok szerint csak a fáradtságtól. Így lehetett tényleg, hiszen mikor mentem érte, nagyon jól érezte magát!

Ma reggel szintén sírt miután elmentem. Gyöngyi néni kérdezte is: "Anyuka! Csenge bújós?" (Hajaj!) Amikor lehajoltam hozzá, úgy ölelte át a nyakamat és fúrta a fejét a vállamba, hogy meglepődtem!" (Igen, Ő ilyen!)
Ma már többször pityergett, egyszer az egyik kisfiú csípte arcon, és a délutáni alvás alatt is felsírt egyszer!
De nem értem, miért nem hívnak fel?

Mindezek ellenére a kisasszony még mindig töretlenül szeret bölcsibe járni! :) Fantasztikus lányunk van, de tényleg!
Mondtam/írtam már hogy mennyire büszke vagyok? :O

Remélem hétvégén nem kell ügyeletre vinnünk, mert akkor megint nem jutnak el a valós betegség kezeléséig. :P Mindig elakadunk a bőrénél! (Ami a betegség ellenére is nagggyyyyon szép!) Kriszta! Minden újévi kívánságod így teljesüljön!!! :) kopp-kopp-kopp
Szóval hétfőn a dokinál kezdünk! :S

13 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Jaj szegény,megint egy hetet bírtál?:ooo
Reméljük nem lesz semmi baj sem.:)))
Szép hétvégét nektek!
Pusza!!

Patri-cica írta...

Gyógypuszik mennek ezerrel!!!

Ezek szerint nálatok is hasonlóan alakul az bölcsi kezdés,mint nálunk az ovi!(Mondjuk ez is érdekes...hogyhogy minden gyereknek kötelezően át kell esnie ezen?!)

Sok betegség...mi a fenének van a világon?!

:-S

E. Jucus írta...

Jobbulást kívánunk! Mennek a gyógypuszik! :)

Pelikán írta...

Jaj Csai, ezt mar lehet, hogy irtam, ez egy ilyen mufaj. Dori szeptemberben kezdte a bolcsit es azota nem volt olyan nap, hogy ne lett volna taknyos. Most is lazas szegeny, de szerencsere nem veszes.

VH írta...

Kedves Csengusanyu

Ne haragudj,ha igy ismeretlenül írok elsőre blogügyben ,mert nagyon megtetszett a blog háttér.... Mia és Maja blogjában találtam rátok,egyébként a miénk www.vecseyhajni.blogspot.com.és mi is szeretnénk ehhez hasonló hátteret csak más színben ugyanigy legyen vidám és kellemes a szemnek.....Nem tudom meg szabad kérjelek,hogy tudnál ebben segíteni?
Köszönöm
Remélem továbbra is olvashatlak benneteket
Minden jót Hajni

Mia és Maja írta...

Sajnos,nálunk is ez van...:s
Sőt,ezt a legújabb fajta vírust most Apa is elkapta,aki ritkán náthás...:s
Maja és is én természetesen...:(

Repülnek a gyógypuszikák!!! :)

A bölcsiben pedig tényleg nagyon ügyes vagy drága barátnőnk!:p:)
Millió puszika!!!

Hello Kitty írta...

Ugyi nem leszel beteg csajszikám!
Szorítunk ám nagyon!
Ügyes vagy nagyon a bölcsi terén !
csak így tovább!
Puszilunk

csupella írta...

Gyógyulj meg mihamarabb!
Nagyon ügyes vagy,méltán büszkék rád szüleid!:)
Puszi

Bogár és Gerti írta...

Bízzunkbenne, hogy nem válik durvábbra a dolog. Bogár már jó 2 hete gedvás... s bizony még mindig nem 100as :(
Rengeteg gyógypuszi nektek!!!

Kata és Tommy írta...

Útnak indítottam a cuppanós puszikat...NEKED...kicslány:-)
Gyors gyógyulást kívánok!
Puszi:Tommy

VH írta...

Kivánok gyógyulást és küldjük a gyógypuszikat:) sajnos még mindig meg vagyunk mi is hűlve,nehezen gyógyulunk:S
Ha nem haragszol meg tudnál segíteni,én ezt választottam:)
http://btemplates.com/2008/03/16/happy-spring/
Köszi szépenhttp://btemplates.com/2008/03/16/birdie%E2%80%99s-secret-garden/ vagy ezt
Előre is köszönöm a segítséget
Csengus is nagyon szép :D
Minden jót Hajni

cskata írta...

Megint ide írok,mert még mindig nem tudok megjegyzést írni az"azt csiripeli a madaram"-hoz. rákattintok a megjegyzésre,és nem történik semmi. :(most már biztos velem van a baj. szóval csak azt akartam,h nagyon édes volt ez a doktor nénis játék! :)édes husom nagyon aranyos.:)
és jobbulást kívánok!!!!
puszi
kata

Unknown írta...

Örülök, hogy kitartóan hat a kívánságom. Maradjon is így egész évben!
Egyre többször gondolok rátok ahogy egyre közeledik az ovis korszakunk. Extra szorongás.....