2009. február 14.

Függök! :P

Miután már 2 helyről is megkaptam a felkérést, Patríciától, és Anitától, most már ideje lesz vallanom:

1. és legfontosabb függőségem:
  • A KÁVÉ!!!! Bármennyit, bármikor! A legrosszabb fajtából vagyok. Azért iszom, mert ízlik!
2. aminek Ti is szemtantanúja vagytok:
  • A BLOG! Soha nem kész, mindig változtatok :S
3. egy antifüggőség :D :

  • Sok sok év láncdohányzás után 3 éve (pont a napokban töltöttem) nem gyújtottam rá, és még csak nem is hiányzik! Erre nagyon büszke vagyok, és számon tartom! :)
4.:
  • A szemüvegnek tokban a helye, de mindenképpen védett helyen, lencsével felfelé!!!! :O
5.:
  • Bevásárló lista! E nélkül még az alapvető dolgokat is képes vagyok elfelejteni :$

És mivel ez a játék már elég régóta kering, így nem nevezek meg senkit, akiket olvasok, mindenkiét szívesen olvasom! ;)


Update:

Köszönöm Áginak is, hogy gondolt Rám, és "bűneimre?" ! ;)

9 megjegyzés:

Pelikán írta...

Csai,
Gratulálok a dohányzásról leszokáshoz, nagyon nagy dolog, tényleg büszke lehetsz magadra.
A szemüveget lencsével lefelé tárolni viszont főbenjáró bűn...
Nekem a kávé, napi 1, de az nagyon jó minőségű legyen és a hírolvasás. Ennyi...

csai írta...

Köszönöm Pelikán! Azt is, hogy leírtad! :)
Remélem nagyon jól vagytok, és minden rendben van! :)

agika írta...

Mi is erre a játékra hívtunk Benneteket;)

Puszi:Dani és Ági

Bogár és Gerti írta...

Lehet szemüveget lencsével lefelé is letenni??? :-O Nem hinném ;)
Puszi

E. Jucus írta...

CsengeAnyu!! Boldog Szülinapot Neked!!!

-krisztina- írta...

Happy birthday Anita!

Patri-cica írta...

kukk blogom!!!

Boldog szülinapot!

Évi írta...

Anita!!!
Az Istenek éltessen sokáig!!!!!!

csók

Hello Kitty írta...

Anita!
Boldog szülcsinapot kívánunk!
Puszilunk