2009. február 13.

Tekergők

Ma ha ránk kapcsoltak volna egy lépésszámlálót, kiakadt volna, tuti! :) Reggel elvileg védőnőhöz kellett volna menni, de lebeszéltem magam róla, aztán úgy volt, hogy orvoshoz viszem a csajt, de erről meg lebeszéltek! :p
Ennek ellenére mégsem maradtunk itthon, Nagyival bevetettük magunkat az Árkádba, egy kis beszerző körútra.... mint pl.: hátizsák, :D


Középre igazítás


pohár, miegymás.... poharat persze nem kaptam... De kiválasztottam a szülinapi ajándékomat! :S
Majd átmentünk a Plaza-ba. Szerencsére, mert a Csaj hátán látható hiper-szuper bocis zsák onnan van. Választhatott: a másik kutyusos volt! :P
Délre értünk haza, addigra mindannyian fejen álltunk a fáradtságtól. De megérte! ;) Az alsó képen megkértem, mosolyogjon nekem egy szépet.... még finomítjuk :D

Nyilvános wc:
Új hobbinak hódol az én édes pici lánykám: minden nyilvános wc-be bele kell pisilni! Hát nagy örömet nem okoz eme hóbortja, pláne, hogy végig vigyorogja, amíg sterilizálom, letakargatom, majd nagy nehezen ráültetem, miközben tartom, és igyekszem nem hozzáérinteni sehol a gyerek fertályát a helyhez! :S Nagyon gáz, komolyan. És miután kijöttünk, negy lendülettel és hangosan (az étteremnél :D) kijelenti, hogy: "Na!! Anya! Kaki! Bécébe... igen!" Persze erősen alapozok arra, hogy némileg ismerem a sarjat, aki szimplán a buli kedvéért szeretne ismételni.... (Igazam volt, 1x sikerült megennem! :S) A plázában már dörzsöltebb voltam! ;)

5 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Szupercsinos hátizsákot kaptál...nekem is van kék macis :) Én a búcsúból kaptam :)))
Millió puszika:)

Bianka és Karina írta...

Nagyon klassz a zsák.:)))
Anya egy gyerek az gyerek,szerintem még nevettek is a kijelentésén.:)))
Pusza!

Kata és Tommy írta...

Szerintem is nagyon örül anyukád a hobbidnak:-)
Szegénykét, el tudom képzelni, hogy mi minden óvintézkedést vet be egy - egy ilyen túránál :-)
Csini a hátizsákod és éééééééédes a mosolyod...nem kell finomítani...szívből jön :-)
Puszillak és boldog Valentin napot kívánok: Tommy

csupella írta...

Nagyon szupi a hatizsakod!Nekem is van hasonlo,csak az renszarvasos.Majd egyszer elmegyunk veluk felszerelkezve valahova.
pusz

Mia és Maja írta...

Képzeld,nekem is van ilyen hátizsákom,de én NEM SZELETEM,NE VIGYÜK,amikor megyünk csavizni..;)
Édes vagy a képeken és Anya,nagyon szép lett a blogod!:)
Most bírd ki,ne változtasd egy ideig...;)))
pusziiii!!!