2009. február 17.

Most akkor hogy is van ez?

Mindenek előtt nagyon szépen köszönöm, hogy ilyen sokan gondoltatok rám tegnap!!!! :)

Mára teljes a káosz meleg kis fészkünkben!

Már napok óta próbálom megfogalmazni, mindazt, ami napjainkat jellemzi, de ez egyáltalán nem könnyű. :(

Már hajlandó vagyok elfogadni, hogy ez a DACKORSZAK!!!! Az igazi.

Felhasználja ellenünk a "Fél" szót. Ha valamit nem akar megcsinálni, mint pl. kidobni a szemetet a kukába, (ami alig pár hete semmi ellenállásba nem ütközött, sőt... :P) Akkor "Csenge fél!" kiabálással odafut a lábunkhoz, és addig nem nyugszik, amíg mi meg nem oldjuk helyette a dolgot. Ja, de előtte 5 perccel én könyörögtem, hogy ne a kuka mellett játsszon a macival. Akkor még nem félt. :P
Reggel az öltözködés is nagyon kemény. Meglátja, hogy fogom a zokniját, vagy nadrágját, berohan a sarokba, és toporzékolva kiabálja, hogy "Csenge fél!!!" (Ettől az én szemem is villog, mit mondjak.)

A szobatisztaságot is megpróbálja felhasználni. Ha valamit nem ér el hisztivel, akkor gyorsan bepisil"ne" (ha hagynám...általában felkapom, és ráültetem a wc-re...) , hogy ezzel büntessen! Biztos, hogy csak egy próbálkozás a részéről, mert ezt sem az utcán, sem boltban, sehol máshol nem játsza el, csak otthon, és általában csak nekem! :(
(Olvastam valahol, hogy a dackorszak megkezdődésével sokkal nehezebb a szobatisztaságra szoktatás. Már értem, mire gondoltak. Csenge csak délelőtt, és csak egyszer csinálja meg ezt a műsorát.) Ma nem sikerült Neki, mert Nagyi is meg Apa is segítettek, és nem én kértem, hogy menjünk wc-re!

Mert a fent leírtak természetesen csak az én szórakoztatásomra vannak! Amúgy a harmadik személy, szinte kivétel nélkül az angyalkával találkozik, aki cserregő, aranyos, kedves... de ha kettesben maradunk..... (e két nyalánkság csak a jéghegy csúcsa, vannak még apróságok ,amik színesítik mindennapjainkat :()

És mindezek mellett 5 nap múlva bölcsi. Hát mit mondjak, a jelenlegi érzésekkel, lelki állapotommal nem tudom, mi lesz.

Én is nagyon dacos, akaratos ember vagyok, Ő is.... Nem jó párosítás, és egyre gyakrabban eszembe jut, nem vagyok jó Anyukája.... ha jó Anyukája lennék, akkor tudnám kezelni.

11 megjegyzés:

-krisztina- írta...

Szerintem tiszta LÜKE vagy (kizárólag az utolsó mondatod miatt:) )!!!
Igenis jó Anyja vagy Csengének!!! Nehogy már a dac kezelése legyen a mércéje a jó Anyaságnak!
Az enyém is ugyanilyen:
-fél az imádott Mamájától (épp most volt itt nálunk, és többször is mondta neki ezt)
-fél a postástól
-fél szomszédtól
tulajdonképpen csak személyektől, de olyanoktól is, akiktől eddig nem.

Aztán, ha Apa (nagy ritkán) nekiáll dögönyözni vagy olyat csinálni, amihez nem fűlik a foga, akkor tuti, hogy fél percen belül pisilnie kell a kisasszonynak.

Szerintem ilyesmiken ne rágódj!!!

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Dehogy vagy te rossz anya!!Butus vagy!Biztos a bölcsi miatt vagy ilyen hangulatban,de minden rendben lesz!!!
Csengus meg próbálgatja az idegeidet :) de szerintem ezt mindegyik gyerkőc megteszi :)
Puszi

agika írta...

Anita!ne viccelj ilyennel,hogy rossz anyuka vagy!!!!
Biztosan a közelgő bölcsi miatt van a feszültség,és lehet ezt Csengus is érzi!Bár nálunk ennyire még nem jelentkezett a dackorszak,de biztos vagyok benne,hogy tudjátok kezelni,és megoldódik a dolog;) Fel a fejjel!:)))

Puszi:Ági

Unknown írta...

Mit ne mondjak néha engem is kiborít Dávid -mostanában úgy naponta százszor:-)))))-, mert egyáltalán nem ért a szóból. Látszólag. Persze idegenek előtt ő is angyalka...:-)))
Kiléptek a babakorból. Még csak ezután jönnek a "szép" csaták.:-)

Bianka és Karina írta...

Egyet értek az előttem szólókkal:)))
Még hogy rossz Anya??Na neee már.:OOO
Emlékszel amikor Én írtam ezt???
Mostmár tudom,hogy igen is ez a DACKORSZAK és kész!:))
Ne add fel,és legyél kemény!!
Meglátod a bölcsi elkezdésével meg fog változni Csenge is.
Annyiban biztos,hogy de-öt bölcsibe lesz,és akkor tuti nem hisztizik.:DDDDD
De reméljük,hogy majdcsak újra tündérek lesznek egyszer.:)))
Addig meg kitartás!Ne add fel!Ne keseredj el!!!!!!
Pusza!!

tollpihü írta...

Boldog szülinapot!!

Anita, annyira hasonlóan érzek néha, pedig Luca fele annyi idős, mint Csengus. az írásaidban annyiszor magamra ismerek.. nehéz időszak ez, de menni fog. ahogy eddig is ;)

E. Jucus írta...

Hogy rossz Anya lennél??? Hát én ezt egyáltalán nem gondolom...sőőőt!!! Nem véletlenül fordultam hozzád olyan sokszor...
Sajnos van az úgy,hogy a gyerekünk uralkodik rajtunk....de majd ez is szépen elmúlik a dackorszakkal együtt...
Hidd el Te mindent nagyon jól csinálsz...Csak igy tovább!!!
Puszika

E. Jucus írta...

Újabb játék...kukk be!

Pelikán írta...

Csai,
Dórival is közelharc az öltözködés..., persze nem mindig, de idegtépő. Most hagyom, hogy két ruha között válasszon, és azt vesszük fel, az általában bejön, de csak, ha a pizsamáját jól elrejtem előre, mert egészn nap abban lenne.
Bölcsi, szerintem egy a fontos, hogy Te mit gondolsz az egészről, ha úgy érzed, hogy jó lesz neki, akkor könnyű lesz a beszoktatás. Ha viszont lelkiismeretfurid van, tuti, hogy meg fogja érezni...

Pelikán írta...

Csai,
Dórival is közelharc az öltözködés..., persze nem mindig, de idegtépő. Most hagyom, hogy két ruha között válasszon, és azt vesszük fel, az általában bejön, de csak, ha a pizsamáját jól elrejtem előre, mert egészn nap abban lenne.
Bölcsi, szerintem egy a fontos, hogy Te mit gondolsz az egészről, ha úgy érzed, hogy jó lesz neki, akkor könnyű lesz a beszoktatás. Ha viszont lelkiismeretfurid van, tuti, hogy meg fogja érezni...

Pelikán írta...

Csai,
Dórival is közelharc az öltözködés..., persze nem mindig, de idegtépő. Most hagyom, hogy két ruha között válasszon, és azt vesszük fel, az általában bejön, de csak, ha a pizsamáját jól elrejtem előre, mert egészn nap abban lenne.
Bölcsi, szerintem egy a fontos, hogy Te mit gondolsz az egészről, ha úgy érzed, hogy jó lesz neki, akkor könnyű lesz a beszoktatás. Ha viszont lelkiismeretfurid van, tuti, hogy meg fogja érezni...