2010. január 10.

Örült...

mert szombaton délután mire felébredt, illetve ma reggelre is vendégünk volt! Itt járt  aJézuska, és elvitte a karácsonyi dolgokat, fát.
Csenge boldog mosollyal nyugtázta a tényt, hogy a Jézuska Őt sem hagyt ki. :) Nem is zavarta, hogyeltűntek a dolgok, hiszen itt volt a Jézuska! :)
Úgy szeretem ezt az őszinte, gyermeki gondolkodását.... Ő ezt is ajándékként élte meg... :)Régebben az egyik üzletben mutattam Neki egy hosszú ujjú  ruhát, aminek a szoknyarésze hagymás volt. Ahogy meglátta: "Azt kéjem, azt a jégruhát!Szeretem!
(Oktatáson látta a jégtáncosokat is gyakorolni! Nagyon mély benyomást tett rá a nagylányok tánca! :)

Sajnos beteg, csütörtökön lázasan adta ki a bölcsi, péntek reggel irány a Doki néni, de szerencsére mára máj sokkal jobban van, hála a gyógyszereknek, és rengeteg alvásnak! :)

3 megjegyzés:

Kata és Tommy írta...

Nálunk az angyalkák vitték el a fát.
Örülök, hogy már jobban vagy.
Gyógyulj meg gyorsan.
Puszillak:Tommy

Hello Kitty írta...

Nálunk még van fa....
Pedig mondtam Kittynek hogy búcsúzzon el tőle de még nagyon szomorú miatta így tolom a leszedést mindig egy nappal!
De hát meddig lehet tologatni....
Jobbulást csajszikám küldjük a gyógycuppokat!!!
Puszilunk

csupella írta...

Mostanra már biztosan teljesen rendben vagy,de azért megy még egy két gyógypusza.
Nagyon édes vagy!Én is nagyon tudok örülni mindennek,és ez kedves tulajdonság:)
pusz