2010. január 24.

Lemaradva...

... nagyon!

Február 2.-án nyílt nap az óvodában, 9.-én farsang, ahol "pijjangó hejcegnő" lesz, saját döntés alapján... :P Március elején pedig beíratás az oviba.
Ezek a közeljövőre nézve a tervek.
Az elmúlt időszak részemről a soknál kicsit több munkából, és rengeteg harcból áll. Sajnos mára elértük azt a szintet, hogy káros a bölcsi. Csenge az egyik legidősebb, és hajlamos a visszafejlődésre. Ez van. Ezt előre nem tudhattuk, hogy ennyire,   ...késő bánat....

A másik nagy kérdés:

Vegyes csoport kontra azonos életkorú csoport???? HELP!!!!!!!!
Én egyelőre az azonos életkorúra voksolok, de még megingatható vagyok! Aki túl van rajta, vagy benne van, kérem segítsen! :)

A napok, hetek összefolynak.... már jó lenne, ha jönne a tavasz, ennyi elég volt a hidegből. Már nagyon hiányzik a levegő, a nagy séták, ... de lányomat hidegben levinni, egyenlő a hajhullással, idegzsábával, és különben is nem vagyok önkínzó.
A vágya, hogy csináljon hóangyalt, végre sikerült, de ezt is megelőzte egy keserves sírás, hogy hideg a hó.... :P Ezzel mindent elmondtam szerintem :S
Gyakorlatilag ami asztalhoz kötné, felejtős... nem rajzol, nem gyurmáz, nem csinál SEMMIT ülve... ezzel szemben mindenhova Rody csacsin ugrálva közlekedik, táncol non stop, és különben is gyere tavasz, mert lebontja a betont.... vagy én.... :P

A háztartásban viszont még mindig szívesen segít, húst paníroz, felmos, tereget, száraz ruhát pakol, igazi kiscsaj.
Ha játék, akkor a mágnes tábla a betűkkel, a pénztárgép szerepjáték, Playmobil virágos kert ami foglalkoztatja....
Már már olyan választékosan beszél, hogy az állunk leesik. Rengeteg időt tölt a nagy unokatestvérekkel, amit nagyon élvez, és jótékony is rá nézve a bölcsődei visszafejlődés mellett. :)


 ... és még mindig anyás.... nagyon! Az elmúlt héten a lehető legtöbb időt töltöttük közösen, a háztartás minden rovására, de erre nagy szükségünk is volt.... a sok munka, háztartás mellett Nekem is észhez kellett térnem, hogy rangsoroljak újra... pár havonta nem árt :P!
És ami az érdekes, hogy amióta hétköznap porosodhat a tűzhely, hétvégén annál aktívabb leszek.... kuglóf, sajtos pogi, új ízek, újítások, és a család bevallása szerint nem is rossz, sőt....
Munkahelyen is sok most a feladat, előző év zárása, beszámolók, vezetőségnek való megfelelés... (ami lehetetlen, de azért megpróbálom :D)
... és beindult az új konyha projekt is gőzerővel HURRÁ HURRÁ HURRÁ!

 


5 megjegyzés:

Patri-cica írta...

Mindenképpen egykorú gyerekek közé vigyétek!
Mi nagyon szenvedünk a közös csoporttól!Hisz olvasol tudod.Már nem olyan vészes,mint tavaly volt,de még mindig nehéz!Az erőviszonyok nem egyenlőek,sem tudásban,sem pedig fizikailag(inkább fizikailag)!
Fejlődésében most neki még nem ártalmas,hisz középmezőny 4éves,de jövőre már igenis visszahúzzák majd őt is a kicsik(aki most 7 évesen megy majd iskolába legtöbbször unatkozik az oviban,hisz amit a kicsiknek meg kell tanítani és sokszor gyakorolni,az nekik nagyon unalmas,hisz már rég tudják).Ahogy erről írtál is a bölcsivel kapcsolatban...
Ha megtehetném kivenném innen...de sajnos nem tudom.Itt csak ez az 1 ovi van...de szerencsére a mi "problémánk" jövőre iskolás lesz! :P

Cuppp

csai írta...

Köszi Patri!

Hasonlóan érzek én is... és igen élénken bennem van a nagylány esete Kiarával... :(

Évi írta...

Én pedig csakis VEGYES csoportot!!csakis!Később leírom miért!!!

Pusz, Évi

csai írta...

Évi!
Kíváncsivá tettél! :)

-krisztina- írta...

Mi szerintem vegyes csoportba járunk, nekem nem szimpi! Inkább azonos életkorú!!!