2009. november 29.

Advent!

Adventi hírnök, friss fenyőág
Lobog az első gyertyaláng.
Karácsonyt várva lázban a Föld
Isten gyermeket köszönt.

Ujjong a szívünk, dalra gyúl.
Nincs már messze az Úr!

Advent, ..... és torokgyulladás...
úgy látszik, a blogot már csak a betegségek, éa negatív dolgok rögzítésére tartom :S!

Pedig történnek ám jó dolgok is!,Jók, kedvesek, viccesek, szív melengetőek....

Pl múlt hétvégén hatalmas dumát vágott le Ricsaj, egy korántsem neki való mászóka megmászása közben:
"Sajnos én még kicsi vagyok, tudod, azéjt nem tudok ide fejmenni! De sikejülni fog, megoldom! Valahogy majd megojdom!" Sajnos kicsike vagyok....."
Vagy a keddi bölcsis fényképezkedés, amiken félénken de annál imádnivalóbban mosolygot.. előtte nap este kérdeztem Tőle, hogy hogyan fog mosolyogni.... erre olyan vicsorgást vágott le, hogy kicsit megijedtem.... Aztán az elkészült fényképeket látva, még pityeregtem is. Annyira gyönyörű....
És jött a csütörtök, amikor a gondozó néni ölében ücsörögve találtam lázasan.... persze ismét Apa maradt itthon Vele, én mentem melózni. (Csak halkan, és aprón, de VÉGLEGESÍTETTEK!!!!! Jejejejeeee! Persze a fizetésem nem emelték, de így sem panaszkodok! :D)
Mára szerencsére semmi baja, tornázik az idegeinken, próbálgatja tűrőképességünk határait, gyógyul!!! :) Nagyi nekiállt a kisszoba (én régi szobám) felújításának, amit Csenge nagy önbizalommal saját szobájának tekint! :) (Persze valahol igaza van, hisz miatta készül...)

Szombat este elkészítettük idén először közösen az adventi koszorút és ajtódíszt....  ezt inkább nem kommentálnám... nem volt zökkenőmentes, na! :$


Alulra majd még készül filcből felirat! :)


Majdnem elfelejtettem, voltunk színházban is! :) Cinege cinege kismadár! :) Érdekes, hogy milyen furcsán éreztük magunkat. Kinőttük a csecsemőszínházat.... a legközelebbi előadás már "nagyoknak" szóló lesz! :)






Ó, és Drága Jézuska, ha esetleg olvasol... :P
A telefonomat imádatos lánykám leitatta, azóta elfelejtette az 5-ös, csillag és menügombok használatát. Valószínű, hogy amnéziája maradandó, így szükségem lesz egy újra.... :P


5 megjegyzés:

-krisztina- írta...

A torokgyuszit sajnálom :(((

Ne aggódj, hogy csak a rosszról tudsz írni... sajnos ilyen napokat élünk... de ezért is lesz jó visszaolvasni x év múlva, hogy mennyi viszontagságon mentünk keresztül, és lám, mégis itt vagyunk!!! Fel a fejjel!

Amúgy igenis jó hír, hogy lett egy tuti munkahelyed! Jupppíííí :D

Bianka és Karina írta...

Jobbulást Neked Kicsi lány!:))
Nagyon szépeket csináltatok:)))
És csak halkan Gratula Anya!!
Pusza!

Mia és Maja írta...

Reméljük,már teljesen meggyógyultál drága Csenge!:)

Anya,nagyon ügyes vagy!:)

Puszi!

Bogár és Gerti írta...

Gyógyulj meg gyorsan, nehogy a Miki is megbetegedjen :D
Puszi

agika írta...

Gyógyulj meg Csengus!Hősiesen viselted a műtétet is,olvastuk ám;)

Szépek lettek a díszek!:)))

Anita GRATU a véglegesítéshez;)

Puszink!