2009. október 24.

Rossz!

De tényleg!

Tegnap délután meglátogattuk Kevin barátját és szüleit, és bizony a lányom viselkedése nem kis kivetnivalót hagyott maga után. Szerencsére KevinAnya és KevinApa jó fej szülők, de én teljesen ledöbbentem Csengén. :O
Hangoskodott, futkározott, ugrált az ágyon (ezt mondjuk itthon is bepróbálja :$) tényleg rossz volt! :S Azóta folyamatosan emlegeti Kevint, mint az "új bajátom"-at, és alig várja  a visszavágót. Mert persze remélem hamarosan ez is bekövetkezik, és Ők is átjönnek játszani hozzánk, pláne, hogy este a fürdésnél a következő ígéret hangzott el: "Majd jön ide a szobámba  a Kevin, és megmutatom a játékaimat Neki! Anya, nem leszek ijigy majd!" :O Amen! 
Az is édes volt, amikor reggel telefonált a Nagyinak, és elmesélte, hogy az új barátjával milyen jót játszott....: dumadumaduma.... "Anya hogy hívják új bajátomat? Tudod, akivel tepnap futkároztam?" Kevin! "Igen, Kevin az új bajátom Nagyi!" És miközben velem beszélgetett a telefont a mellkasához szorította, ahogy azt elleste... 




9 megjegyzés:

Pelikán írta...

öööö, izé, szerintem ez nem rosszaság, vagy akkor Dóri nagyon rossz.

csai írta...

Pelikán!
Hidd el, rossz volt, csak nem részleteztem tovább! Nagyon durva volt, amit művelt, és így, hogy visszaolvastam, tényleg nem tűnt ki egyértelműen.
Látszik, hogy fáradt vagyok.... :$

csai írta...

Amúgy jó hallani felőled. Tessék írni! :)

Kata és Tommy írta...

Nos....hmmm....előfordul ilyen.
Néha rossznak kell lennünk, hogy lássák a szülök, amikor oooooolyan jóóóóók vagyunk:-)))....hogy csak na!
Bár az én jóanyám sem vág jó képet, amikor próbálkozom:-(
Pusz:Tommy

Évi írta...

Te rossz??El sem hisszük:-)).De ha anya igy kiakadt, elhisszük:-))).

Biztos nem sokszor leszel ilyen.

Puszika, Csajócák

Bogár és Gerti írta...

Asszem akkor Lilit is meg kéne nevelni :P ezek spontán előjönnek nála... és még ki is oszt bárkit. :P
Csak gyerek... ez nem egetverő, vár elhiszem, hogy kellemetlen :S
Puszi

Mia és Maja írta...

Na akkor most képzelj el még egy ilyen lányt mellé...:o:p;))
Márt nálunk ketten irigykednek,ketten rosszalkodnak,verekszenek,...sorolhatnám tovább...:s
De még ilyenkor is imádatosak,akárcsak Csenge!:p:)

Puszi Nektek!

Bianka és Karina írta...

Háát nem tudom.Bizos vagyok benne,hogy Kevin volt rá ilyen hatással.
Nálunk Biusból akkor jönnek ezek ki mikor Alcsizik.:PP

Pusza!

csupella írta...

Ezzel a telefonnal,és ígérettel feledtette is elevenségét:)