2009. május 16.

ÚjRégi élet!

Vasárnap este véget ér életünk egy szakasza. Sikerült munkahelyet találnom. Hétfőn reggel kezdek. Az elmúlt másfél hétben rengeteg álláspályázatot küldtem szét, voltam meghallgatásokon is, és bizony nagyon nem könnyű megtalálni a lehetőségeinkhez legoptimálisabb megoldást. Sokszor, ha meghallották, hogy van egy lányom, már köszöntek is el, de volt, hogy én nem tudtam az adott feltételekkel elvállalni. :S
Semmit nem szeretnék elkiabálni, mert ez a hely 4-5 évre mindenképpen a legtutibb lenne számomra.... persze azt sem felejthetem el, hogy decemberig még államilag védve vagyok a Gyes-nek köszönhetően, úgyhogy ezt a félévet minden szinten ki kell használnom... meg ugye ilyenkor jön még minimum 2 lehetőség általában... :P
...de hétfőn kezdődik. Visszatérek a régi életembe, új emberként. Jó lesz! Meg rossz, de ennek ez a módja!
A munkahely a bölcsőde mellett van közvetlenül. (Az ablakból tán még az udvarra is látok.) A munkaidő rugalmas, 08:00-14:00-ig kell mindenképpen ott lenni. Hogy aztán én 06:00-ra megyek, vagy 08:00-ra, az rám van bízva. :) A pénz is nagyon jó! ...
Úgy döntöttünk Apával, hogy akkor reggelente majd Ő viszi Csengét a bölcsibe 08:00-ra, hogy a reggeliről ne maradjon le, és délután 15:00-ig én elhozom. Így maximum 30 perccel többet marad ott délután. :)
És bár szerettem volna a közszférában elhelyezkedni, még akkor is, ha most rezeg a léc, azt hiszem ennél jobb lehetőségem most nem is adódhatott volna. :)
Csak el ne szúrjam! :S Csak megfeleljek, csak a kollégákkal jól kijöjjek.
óóóó csak ne félnék ennyire...


Amikor több, mint fél éve felmerült az elhelyezkedés témája, és belegondoltam a bölcsőde fogalmába, napokig magam alatt voltam, rengeteget sírtam, ... igazságtalanságnak éreztem, hisz nem így terveztük, nem így szerettük volna anno... aztán a bölcsőde állította akadályt (talán) sikeresen vettük, nem is fájt annyira, mint mondjuk korábban fájt volna, (Senkinek!) úgyhogy most jöjjön a következő ugrás. Szeretem a munkám, és ez a munkahely megadja a lehetőséget, hogy ne csak egy részét gyakoroljam, hanem teljes egészében minden részletét. Jó lesz újra dolgozó, pénzt kereső nőnek/anyának lenni.


A másik, amire kihat ez az új élet, az itthoni dolgok: főzés, háztartás.... bár ebből ami igazán kérdéses, a főzés. Még nem gondolkodtunk rajta, nem beszéltünk róla, egyelőre megpróbálom megoldani, hogy főzök több napra előre, aztán majd kialakul.


Update:

Régen, amikor még mindennek előtte voltam, értetlenül figyeltem az anyukákat, akik a "visszatérésről" beszéltek! Nem értettem, miért kéne visszatérni miért kéne egyáltalán kimaradni....? ... Már értem! Én "csak" 1 évet vonultam vissza összesen, mert Csenge 1 éves koráig tudtam dolgozni itthon. ... Mégis volt/van (:$) rá példa, hogy nem tudom kifejezni magam, vagy ahogy az anyukákkal szoktunk viccelődni: egy összetett mondat megfogalmazása felülmúlja tudásunkat! :D Mert még ha nem is gügyögök, akkor is másképp beszélek egy 1-2 évessel.
Ezennel BOCSÁNATOT kérek minden olyan anyukától, akinek nem hittem!

17 megjegyzés:

Patri-cica írta...

..hát sajnálom,hogy neked is vissza kellett menni melózni!Kimondhatatlanul szerencsésnek érzem magam,hogy szerencsére nekem még nem kellett(ez az osztrák gyesnek köszönhető)!Azért persze 1-1 alkalmi melót én is bevállalok!

Ma voltunk a közeletekben a győri állatkertben!

:D

Képek nálam!

sok puszi nektek!

És persze szurkolok az új melóhoz!Biztos menni fog!

-krisztina- írta...

Én is szorítok, hogy minden zökkenőmentes legyen melótéren! Bár miért is ne lenne, Csenge eddig is bölcsis volt, meg tuti jó lesz neked felnőttekkel beszélgetni :D Nem kell a délutánodat feladnod, ugyanúgy tudsz vele lenni, és a plusz pénz se fog rosszul jönni(különben biztos nem mentél volna el dolgozni..)

E. Jucus írta...

Örülök Szivem! Minden oké lesz ne aggódj :) Egy cipőben járunk :) én is most kaptam munkát,rugalmas,nagyon közel van ( a szomszédban) viszont a bölcsit nehéz elintéznem,de remélem sikerül! Szorítok Neked,és hidd el,nem lesz semmi gáz! Millió puszika Nektek :)

Kata és Tommy írta...

Figyeld meg milyen jó lesz. Eleinte jön a markoló önvád ( mint a bölcsinél), majd a beletörődés és a végén "tök jó lesz" egy kicsit végre mást csinálni és boldogan hazamenni kicsi családhoz, főzni mosni, takarítani ( már amikor lesz idő rá).
Jó lesz :-)
Puszi:Kata

cskata írta...

Szió! Jól láttad,h nem láttad a megjegyzés rovatot :D,mert amennyit én állítgattam a blogomon,mikor új sablont választottam,csoda,h csak a megjegyzés rovat tűnt el. :)most a megjegyzésmoderálást is kikapcsoltam. még a végén rutinos blogoló leszek. :D
köszönöm a dícséreteket babakocsi ügyben!
és nagyon örülök,h sikerült munkát találnod!és hogy a bölcsi mellett van,az nem semmi szerencse!
mikor én sokáig nem találtam munkát itt Sopron környékén,én is éreztem,h a szókincsem megcsappant,mert nekem még csak kisbabám sem volt,h legalább gügyögjek vele.és mikor sikerült elhelyezkedem,borzasztó jót tett a lelkemnek,h megint hasznosnak érezhettem magam! úgyh mégegyszer gratulálok!!!!
puszi

Bianka és Karina írta...

Gratulálunk Anya!
Minden mondatpdat értjük!
Szorítunk,hogy minden rendben menjen!
Azért így,hogy tudod,hogy Csenge jó kezekben van,sokkal könnyebb elmenni és dolgozni,mintha egyik napról a másikra kellett volna beadni a bölcsibe/oviba és irány a munka.:)))
Gratulálunk mégegyszer,és nagyon sok sikert kívánunk neked az új munkában!:))

Pusza!
Bius és Judit

AdriMárk írta...

Szia!
Gratulálunk a munkahelyhez. Örülök, hogy sikerült egy megfelelőt találni. Sok sikert. Puszi. Adri, Márk.

Unknown írta...

Sajnálom és gratulálok!:)
Nemsokára a közeletekbe költözünk úgyhogy ha megláttok a játszótéren az nem véletlen és szóljatok ránk!;)

Pelikán írta...

Ez nagyon nagy dolog, gondoltam ma rad, csak eddig nem volt idom irni. Remelem, tenyleg olyan jo az uj munkahely.

Bogár és Gerti írta...

Örülök, hogy lett melóhelyed ;)
Én terhesen még nem értettem mi főre a 3év. Én tuti nem bírok ki 3 évet, mert Én buzgóbb vagyok annál... erre... letelt a két év, s a kényszer rávitt, hogy menjek... napi 4 órára, de nem élvezem annyira, mint hittem... az elején még talán... de nem jó irányba változott Lili :( Rá sincs jó hatással anyukám, de nektek ez nem gond, hisz ott a bölcsi :)
Biztos jó lesz, miután hozzászoktok az új rendszerhez ;) (na meg neked nem csinál ganét senki otthon, mire hazamész :-P )
Sok sikert!
Puszi

Hello Kitty írta...

Gratula a munkához de tudom egyben nagy szomorúság is!
Én már most készítem magam hogy lassan mennem kell vissza dolgozni!
Nagyon furcsa lesz hogy nem Kittyvel leszek reggeltől estig sajnos!Pedig én nagyon bírnám.....
Puszilunk

agika írta...

Gratulálok az új munkahelyhez,remélem minden úgy alakul idővel,ahogyan tervezitek!
Biztosan nagyon új lesz a helyzet,de szuper,hogy ott a közelben a bölcsi-és vele együtt Csenge is!;)

Puszi:Ági

csupella írta...

Gratulálok,és sok szerencsét!

E. Jucus írta...

Anita! Köszi az infót,hasznát vettem,hétfőn kezdi Vilcsi is a bölcsit! Puszika

Ági írta...

Teljesen együttérzek Veled! Már alig várom, hogy dolgozhassak és felnőtt emberekkel kommunikáljak.ű
Milyen volt az első nap? Bocsi, első 4 nap???

Ági

csupella írta...

Na ,milyen az új régi élet?

Mia és Maja írta...

Nahát,így le vagyunk maradva..:$

Sok sikert a munkához!:)

Én is elsején startolok,el sem tudom képzelni,mi lesz itthon,Maja még nem mehet bölcsikébe,majd szeptembertől...:o

Majd a mamák besegítenek,mint mindig...:)
Puszika!!!