2009. május 26.

"Teher alatt nő ...

... az én állóképességem is! :D

A múlt hét kaotikus állapotán talán szépen lassan úrrá leszünk. :) Kezd letisztulni, kialakulni az új rend! Még vannak hátra simítások....

Esténként kikészítem kisasszony másnapi ruháját (ez külön Apa kérése), reggeli homeo bogyókat, összerakom a "Zsizsi Zsozsó" táskát... Apa átszereli a gyerekülést a teherautóba.

Reggel csak egy halk cupp a (szerencsés esetben még alvó) imádottjaimnak, majd irány a munkahely. 07:30 után erős koncentrálás a telefonra, mikor csörget Apa, hogy jönnek. Függöny mögül titokban meglesem, Apa átszereli a gyerekülést, :P majd folytatódik a nap.

Délelőtt néha átpillantok, de még számomra is meglepő, hogy milyen ritkán... (rengeteg a munkám, és bár hiába ülök az ablaknál, van egy bazi nagy fa, ami nagyon zavar a kukkolásban. :P)

Délután 14:30-kor lemegyek érte, kocsiba ülünk hazajövünk, főzök, vagy pihenünk, boltba megyünk, majd estefelé játszótérre egy kicsit. :)

Este 18:30 fürdés, vacsora, alvás..... senkit nem kell altatni.... :D

Az első Apás reggelen többször el kellett mondani Neki, hogy én dolgozok, pedig látta, amikor elköszöntem... :) majd jött a nagy dolog, a teherautóban utazott, amit mosolyogva fogadott ugyan, de csak mert Apa ott volt mellette. Mostanra természetessé vált számára ez is.

Nekem fel kellett dolgoznom, hogy Apa soha nem talál 2 egyforma csatot a hajába a kisasszonynak, és ha nem készítem ki, nem ad Rá trikót.... Mindent az utolsó részletig meg kell említeni.... váltócipő=benti cipő..... stb, stb... :D 1 hét alatt Apa is beszokott a bölcsibe... Csak párosával veszek csatokat... majd egyszer talán.... :D (Persze nyilván ez legyen a legnagyobb problémám! :D)

Kemény volt az első munkával töltött hét! Nagyon kemény! Sejtettem, hogy nem lesz egyszerű, de ezt nem gondoltam volna. Csütörtökre gyakorlatilag bármikor, bárhogyan el tudtam volna aludni..
Szépen lassan kezdem megismerni a kollégákat, az ügyfeleket, és bizony a köd mögött ott a múlt, amikor 8 óra pörgés után még volt energiám. Talán nem reménytelen. Élvezem!!! Pedig a mostni időszak a pokol a szakmámban.... (Teher alatt nő a pálma! ;) )

Pénteken gyakorlatilag kómásan még elmentem egy állásinterjúra... mondanom sem kell, nem sikerült túl rózsásan... :S Hazafelé menet kiszúrtam a Kuopio parkban lévő bulit. Ugrálóvár, körhinta, lufik, színpad... Hazaérve összekaptuk magunkat, és irány vissza! Összefutottunk Krisztáékkal is, Sajnos Kriszta sem nyugtatott meg, hogy lesz ez jobb is... nehéz, hiába!
Kriszta! Elnézést kérek, hogy el sem köszöntünk! :S Nem szándékos volt!
A körhintán repetázott, az ugrálóvárból szerencsére magától kimászott, amikor kezdtek a nagyok eldurvulni, és kitartásból színötösre vizsgázott, mert az arcfestő lánynál képes volt több, mint fél órát sorban állni, hogy Neki is legyen szép pillangó festve. Lett. (Majd teszek fel képeket is, de ennyire azért még nem vagyok toppon. :P) Lufit is szerzett magának, sokat.... durr, sír, kézbe nyom, durr, sír kézbe nyom, durr, sír...... :P

Csütörtökön délelőtt (május 28.-án) Gyerek-nap lesz a bölcsiben. "Eszem-iszom, dínom-dánom! Programokkal, chipsekkel, üdítővel.... " Délután 15:30-kor pedig évzáró! :) És a nagyok búcsúztatója! :) Állítólag programmal is készülnek a picik! :) Már várom nagyon!

8 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Mindannyiunkat megvisel az egész visszaállás...de erősek vagyunk és bírjuk a strapát :)
Vilcsi ma már egy kicsit sírt,de meg lehetett nyugtatni! Reméelm a továbbiakban sem lesz sok baj ele! Csenge is nagyon ügyi,hogy igy veszi az akadályokat...Apa pedig...ne aggódj,a pasik már csak ilyenek,de mi igy imádjuk őket :) Millió puszika Nektek

Patri-cica írta...

Még mindig azt mondom,h nagyon szerencsés vagyok,hogy megtehetem,hogy itthon maradjak!

:D

Nálunk is be kellett apát is szoktatni az oviba,hisz reggelente ő viszi!

:D

A Veszprémi állatkert baromi király!1 napot rá kell szánni,hisz hatalmas!Győrben 2 óra alatt végigjártunk mindent...míg ott de. 10-től délután 4-ig járkáltunk...majd leszakadt a se...m mire a végére értünk!De megérte!

:DD

Ági írta...

Szia!
Már nagyon vártam a bejegyzésed! (csak mert pont úgy történnek az események nálatok mint ami előtt mi állunk és jó tapasztalatokat szerezni)Nagyon ügyesek vagytok mindnyájan!!!
Szerintem lesz azért könnyebb is ha már belerázódtok rendesen az új menetrendbe.
Ági

Bianka és Karina írta...

Biztos nem lehet könnyű visszarázódni,főleg így.:PPP
De ahogy olvasom belejötetek hamar,és lesz ez még jobb is biztos!:)))
Pusza!

Kata és Tommy írta...

Jó lesz! Hidd el! :-)
Elején én sem tudtam, hogy mi micsoda, ráadásul nálunk kicsit éles is volt, mert a beteg már ott állt mellettem, valamit kellett kezdenem vele :-))))
Szépen visszakúsznak a gondolatok, megszokod a társaságot és belejössz mindenbe:-)
Azt a fát meg feltétlenül vágasd ki!!!!!
Fényképet feltétlenül kérünk a pillangóról is és majd a gyermeknapról is :-)
Puszi:Kata

-krisztina- írta...

Nem akarok vitába szállni senkivel ;), de én már 2 hónapja megyek minden nap dolgozni, de még nem sikerült belerázódnom, és várom, hogy mikor jön el az a nap, hogy ránk szakad a nemzeti bank, és nem kell mennem többé!!!
Szerintem gyerek mellett már SOHA nem lesz olyan a munkahely, mint előtte volt. És nem jobb felnőttekkel beszélgetni, felnőttes dolgokról, mint a gyerekünkkel lenni a nap 24 órájában. Bár sajnos ez az élet rendje, és muszáj hozzászokni. De ha engem nem feszélyezne a pénz, én ugyan nem mennék dolgozni még jóóóóóó pár évig...

De ezért ne essetek nekem, mert ez csak az én véleményem :)

Bogár és Gerti írta...

Még erősen emlékszem milyen is az első nap... erre már vége is a szerződésemnek :(
Menni fog minden patentül ;)
Puszi

csupella írta...

Ha jól olvastam,akkor mindössze egy dolog hibázik,mégpedig a bazi nagy fa:)Ki kell vágni,és minden gond megoldódik:)
Nagyon ügyesek vagytok!
Pusz