2009. április 1.

Ragaszkodik!

Hjja kérem, vajon honnan eredhet? :S

Pénteken bizonyosodtam meg afelől, hogy Csengének a bölcsi egyetlen dolgot jelent! Túlélni, és ezt csakis Bea segítségével! :(
Múlt hét utolsó napja meglehetősen nyüzsire sikeredett. Bea ugyanis nem volt. Egész nap! Lányomat sem Kati néni, (akit egyébként emleget, mint szeretett személyt) sem Gyöngyi néni (akin látszik, hogy pedig igenis szimpatizálna Csengével) nem volt képes megnyugtatni. Ez engem cseppet sem lep meg, hisz ha ez a lány pörög, akkor fusson ki merre lát... Persze vak nem vagyok, és gyanús volt már egy ideje, hogy "csakaBea", meg Ő is nagyon büszkén mesélte mindig, hogy ha felébredt, és nem látta, akkor sírt a kisasszony, és "csakaBea", nyugtathatja meg, nem mehet ki a szobából, nem tűnhet el szem elől. Sajnos azon túl, hogy próbálom elültetni lányomban a többi néni felé való bizalmat is, én kintről mást nem tehetek!
Ma pedig ennek köszönhetően túl voltunk az első nyakba csimpaszkodós, sírós elbúcsúzáson, amit a szekrényeknél állva hallgattam, könnyeztem végig. 08:30-ra jött Bea, és utána megnyugodott Csenge is, de addig végig sírt, és engem hiányolt. (Azt hittem berohanok, és kifutok Vele! :()
Gyöngyi néni látta, hogy még ott vagyok, kijött és nagyon szomorúan elmondta, hogy bizony senki nem tudja megnyugtatni Beán kívül, olyan erősen ragaszkodik hozzá, hogy ez már meglepő. A ragaszkodása cseppet sem meglepő, hisz én is csüngök a páromon, Anyukámon, Apukája is nagyon érzékeny ember... adott volt egy érzékeny ragaszkodó kislány... :)

Túlél! Ennyi. Bea nélkül nincs biztonság érzete! Amit viszont nem nagyon értek, hiszen nem neveltük magunknak, megy, és boldogan elvan hosszú órákig a Nagyijával, keresztszüleivel, egyedül alszik saját szobában (több, mint 2 éve). A bölcsiben meg csak akkor, ha Bea mellé ül! Itthon ugyanaz a kiegyensúlyozott, általában virgonc kislány. Ott meg, gyakorlatilag remegés fogja el, ha nem látja a gondozó nénijét!

Mit tehetnék? Én rontottam el vagy Ők? Hogyan értessem meg Vele, hogy 3 néni van, mindháromra számíthat? Jól érzem, hogy ez csak részben függ tőlem?
Váááááááááááááááááá Szeretnék segíteni Neki!




Ó, és pont a mai napot örökítik meg számunkra egy benti fotózás keretein belül! Szuper!

5 megjegyzés:

Pelikán írta...

Hú ez nehéz... Dórin is látom, hogy az egyik bölcsisnénit szereti legjobban és picit elbizonytalanodik, ha más fogadja. De ilyenkor a másik bölcsisnénik rendkívül határozottan leültetik és enni adnak neki azonnal, amire ugye nem mond nemet...
Szerintem nem baj, hogy ragaszkodó,biztos picit hosszabb idő után a többivel is jobban kijön majd. Talán a legtöbbet Bea tehetné az ügyért...

Patri-cica írta...

Édes szívem!
Nagyon sajnálom...nem tudom ilyenkor mit is lehetne tenni!Fogalmam sincs mit tennék...(szerencsére nekünk ilyen nem volt-sőt-van hogy puszi nélkül fut be!:S )

Biztos nem rontottál el semmit!!!
Egyszerűen neki a Bea a legszimpatikusabb-ha úgy tetszik ő az anyapótló,akihez oda tud bújni!Talán lát bennetek hasonlóságot...

Mindenesetre az nem árthat,hogyha többször elmondod neki,hogy mindegyikük egyformán szereti őt!Talán akkor 1 kis idő után rájön,hogy így van...esetleg(tudom,hogy nem ez a legjobb megoldás),de a másik kettőt meg lehetne kérni,hogy kedveskedjenek valamivel!

De neked kell tudnod...

sok puszi!

Bianka és Karina írta...

Nem Anya,ezt nem te rontottad el!:)))
Szerintem Bea néni is ugyan úgy ragaszkodhat Csengéhez,és lehet,hogy ezzel már meg is volt a kapaszkodó Csenge számára.
Na innét biztosan nem lesz könnyű vissza fordítani a dolgot.

Szorítunk,hogy megoldodjon azért a helyzet,és Csenge megszeresse a többi dadát is.:))

Pusza!!

agika írta...

Sajnos nem tudok tanácsot adni,de talán az lehet amit Biusék írnak.Remélem sikerül hamarosan megoldani a helyzetet!!!!

Puszi:Ági

cskata írta...

gyerekkoromban én ugyanilyen voltam.otthon Anya volt a minden,az oviban pedig kellett egy olyan személy,aki Anyát pótolta,de persze csak arra az időre,amíg ott voltam.és az a bizonyos személy volt a "mentsvár",bármi történt.senki más nem tölthette be azt az űrt a lelkemben,csak az az 1 bizonyos személy!
a te Csengédnél,és nálam sem azért volt,mert Anya elrontott vmit. egyszerűen ilyen a lelke. ragaszkodó.
ami szerintem egyáltalán nem baj.
úgyh eszedbe ne jusson magadat hibáztatni! :)
puszi