2009. február 28.

"Szürke" hétköznapok!

  • Csütörtök este fürdés, krémezés után egyezkedés Apával hogy melyik pizsamát veszi fel:
Az ágyában volt az előző esti pizsi, de:
- Csenge Fifis aszik!
- Nem cicám, itt van a kislányos!
- Nem, Fifis!
. ...
. ...
. ...
- A Fifis vizes, nem tudod felvenni!
Csenge odasétál a szárítóhoz, végignézi alaposan, sorról sorra, majd kicsit előrehajolva az Apja felé fordul, és nemet rázva lassan tagolva, hátratett kezekkel:
- Nem iszes, Fifis száaz! Csenge Fifis aszik!
Apa ismét alul maradt, bár megérdemli, miért akarja becsapni! :P
Természetesen a Fifis pizsamát pillanatokon belül előhúzta a fiókból a Kisasszony, és természetesen abban aludt csütörtök éjjel!

  • A szobatisztasággal együtt jött a legális idő húzás: az esti wc-n ücsörgés...
Tegnap este gyönyörűen és érthetően előadta a "Nád a házam teteje..." dalocskát, amiből tisztán kivehető a teteje, cinege, hess, lábú ... mindezekhez el is mutogatta a sztorit! Ez a 3. mondóka, amit ha nem is egészében, és tisztán, de felismerhetően előad... (persze csak azok számára, akik ismerik a dalokat, de én ennek is nagyon örülök).

  • A humor érzéke is egész jól fejlődik:
Délutáni idill: Én a mosogatónál a szokásos "kedvenc" elfoglaltságomnak teszek eleget, eközben lánykám épp egy kis vizet kuncsorog ki Apától, mert Ő bizony most felmos. :P
Apa megkérdez, hogy hozza a papucsomat? Mert ugye pillanatokon belül el fog ázni a ház kb. a földszintig! Miközben nemet intettem, megkértem, hogy a kisasszony szandiját viszont kihozhatná. :) Meg is tette, és miután ráadta, Csengus megállapította, "Apa papucs!" Mondanom sem kell, nem kicsit kuncogtunk... Persze értettük, hogy mit szeretett volna mondani, de már kicsit zavaró, hogy ennyire haragba van az igékkel. :O ("Apa is egye fel a papucsot!")

Este, mielőtt Apa elment volna itthonról, fodrászkodtak... persze én sem maradhattam ki, és miközben "szárította" a hajam, megjegyezte, hogy "Nem fáj!" Mondtam Neki, hogy persze, hogy nem fáj! Erre a kis árulkodós: "Apa fáj!" "Apának fáj?" "Igen!" Hát, látod, Apa már csak ilyen kényes! :$ és mielőtt bármelyikünk bármit mondhatott volna, kisasszony felkuncogott... szerintem értette a poént! :)

5 megjegyzés:

E. Jucus írta...

:)))))))
Puszi Nektek!!!

Bianka és Karina írta...

Édi!Harcold is ki amit akarsz!:)))
Szóval van FIFIS pizsid?!:))))
Irigykedem.:)))
Pusza!!

cskata írta...

Most szerencsére jól vagyok,csak kicsit fáj a fejem,és mostanában a vérnyomásom nagyon alacsony.:(
Szóval te is migrén "ismerő" vagy?:( akkor tudod,h ez mennyire durva.
figyi,az jó,ha ide válaszolok? mert a másik blogodban (azt csipripeli a madaram) nem találtam a kommentek helyét.vagy csak én bénázom? :D
még kezdő blogos vagyok.

Bogár és Gerti írta...

:) Kis kópé ;)
Bogárnak nincs válogatás :( hiába próbálkozik szegény... gonoszul nem engedek a 21ből :( Lehet nem jól teszem :(
De az esti időhúzás az nagyon megy :-P ... ha semmi nem válik be a szabadulás érdekében, akkor jön a pisilni, kakilni kell :-P Ennek nem lehet nemet mondani :-P
Puszi

AdriMárk írta...

Szia Anita!

Egy kis segítség kellene. Felraktam egy videot a naplóra és kattogást lehet hallani. Szerinted, mi lehet ez?

Adri.