2009. február 27.

5. nap

Illetve az első hét összegzése:

Reggel mondtam neki, hogy megyünk a bölcsibe! Nagyon megörült, és rögtön egyezkedni is kezdett, hogy most azonnal induljunk. :P
09:30-kor érkeztünk. Tízórai előtt köszöntem el, ma már nem volt bizonytalanság, kérdésemre, hogy minden rendben lesz e, habozás nélkül rávágta, hogy igen! :)
11:00-kor hozta ki Bea néni az átadóba, és első dolga volt, hogy megmutatta, mit csinált. Egy lapra szőlőt rajzolt neki Bea néni, a lap tetejére ráírta a nevét, kicsi lánykám pedig kiszínezte a levelét! :)
Csenge szájból: "Néni ajzóóóta. Szőlő. Ide íta Szabó Csenge!" (ami valójában csak Csenge)

Egyik nap nyaklánccal a nyakában, következő nap rajzzal, és mindig mosolyogva kapom vissza! :) Szerintem ez tök jó! Van egy olyan érzésem, hogy már nagyon ki lehetett éhezve a gyerek társaságra. (mégis bőgök... jaj de gyorsan nő)

Azt el is felejtettem leírni hogy a dadusok mennyire nagyon örültek Csengének!!!! Persze elhiszem, 12 fiú mellé :P!

Hétfőn szintén 09:30-ra kell mennünk, de én már nem maradok, csak beadom Csengét, majd 11:00-re visszamegyek, és ott leszek, amíg ebédelnek. Ebéd után pedig hazajövünk.

7 megjegyzés:

Hello Kitty írta...

Anya büszke is lehet rád de nagyon!
Van miért!
Örülünk hogy ilyen könnyen megy a dolog!Csak így is maradjon!

Ez az időpont mizéria!
Én is mindig mérgelődök hogy minek kértük ha nem is tartják be!
Puszilunk kis Bölcsiskénk

keriék írta...

Jó ez így,hogy vidáman megy.Sokkal-sokkal rosszabb lenne a szívednek ha sírna.

Évi írta...

Jó a csaj na.Evvan.facca kis kölök:-))
Örülök, hogy ilyen sokat jelentettek a szavaim.Jól esett és ha neked segit akkor duplán öröm:-)))

Pusz

E. Jucus írta...

Szuper!!! Nagyon örülünk,hogy ilyen jól viseli a bölcsit...mondtam én,hogy nem lesz baj :) További szép bölcsis napokat Nektek :) Puszika

Bianka és Karina írta...

Öröm ezt olvasni!!!Nagyon jó,hogy ennyire jól fogadta Csenge a bölcsit!:)))
Kíváncsi leszek ma hányszor akar elindulni.:)))

Pusza!!

Patri-cica írta...

Nekem még mindig "rossz" otthagyni az oviban a Kiarát!Nekem rossz...mert én még mindig annak a pici lánynak látom,aki odabújik hozzám ha bármi bántja!És ezt nem tudja megtenni az oviban!De nincs ám gond!!!Mert ő kikéri magának,hogy ő már nagylány!!!Csak nekem nehéz ezt felfogni!

:-D

Csak így tovább!

Kata és Tommy írta...

Nagyon ügyes csajcika vagy. De 12 fiú mellé öröm bemenni:-)))))
Óóóóóóóóóó bárcsak nálunk fordítva lenne a felállás:-)))
Puszillak:Tommy