2009. február 23.

Szőlő...

... lett a Katicánkból mára, :P mire odaértünk. Sajnos kiderült, hogy a katica a másik, valami mackó csoport egyik jele....
Ellenben a mi csoportunkban, ami a Katica csoport, nincs katica jel.... na most igazodjon ki az ember lánya....
Összefoglalva: Csenge a Katica csoportba jár, és a jele Szőlő lett!!! :'( :)

Amikor megérkeztünk, éppen a folyosón játszottak, úgyhogy ott csatlakoztunk a többiekhez...
Szerencsére gyorsan elvegyült a Kisasszony, játszott, ismerkedett a környezettel, a mini wc és mosdókagyló természetesen elvarázsolta.... sőt még egy bilit is kipróbált.
Az 1 óra nagyon gyorsan elrepült, és már jönnünk is kellett haza!
Holnap ismétlünk....


Azért ezt a katica-szőlő ügyet sajnálom... de már folyik az átképzés ;)
- Mi a jeled a bölcsiben?
- Kacika!
- Nem kicsim, szőlő!
- Szőlő?
- Igen!
- Szőlő!

Szerintem Neki ez is tetszik! :)

19:00 Update:

Legfrissebb Csenge-megszólítás: Édes kis Mazsolám! :DDDDD
Mondja valaki, hogy nem hozzuk ki a maximumot a dolgokból! :DDDD

9 megjegyzés:

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Mondtuk,hogy nem lesz semmi gond! :) Holnap is minden rendben lesz!
Sajnáljuk,hogy a katicából szőlő lett,de sebaj,ha annak is örül a kisasszony :)
Puszi

Hello Kitty írta...

Nagyon jó csak így tovább!
A szőlő sem rossz nem igaz...
Puszilunk

Unknown írta...

Örülök, hogy simán ment az első nap!:)
Ha szőlő hát szőlő. A lényeg, hogy az ő sajátja.:))

-krisztina- írta...

Bíztam benne, hogy így lesz :) nálunk is jó volt ez a nap :)
holnap újra :) !!!

Pelikán írta...

Na látod, nem is volt olyan rémes... csak így tovább. Kalandra fel pici Szőlő!!!

Bianka és Karina írta...

Reméllem a többi nap is ilyen jól fog telni!!:)))

Az Én jelem is szőlő volt az óviban,ugyhogy nagyon klassz jelet kaptál!!!:))
Pusza!
Judit

E. Jucus írta...

Hurra,,ugye Anya mondtam én,hogy nem lesz gond...A szőlő is nagyon jó :)
Gergő tesómnak kocka volt Eriknek meg süni volt a jele a bölcsibe :)
Várjuk a mai napot! Millió puszika!

agika írta...

Örülünk,hogy ilyen jól telt az első napotok!!!
Sebaj,ha szőlő lett,nekem perec volt anno:P

Puszi:Ági

Bogár és Gerti írta...

Szőlő... legalább könnyű rajzolni ;) Azóta megtudtam képzeld, hogy nálunk is van katica csoport és még ráadásul az óvónéni is kedves :) bár nem voltunk bent ;) csak anyám nyomozott :)
Puszi