2009. február 24.

2. nap

Csenge vélemény:
"Csenge nem bőcsi! Nem teccik!"

Ez van.... nem lehet mindig minden rózsaszín! :S

Ma a tegnapihoz képest jelentősen visszahúzódóbb volt... sokkal inkább elszigetelődött a többiektől, egyszer még hozzám is odajött, hogy menjünk haza... mert a legkisebb megtámadta... megcsavarta az orrát! :O) Az én báránykám meg csak hajtogatta, hogy neeee, neeeem, nem....

Összességében mégsem volt rossz a nap, hiszen odaült a közös éneklésnél a többiekhez, tízórait is közöttük ette meg, bár még meg kell tanulnia gyorsnak lenni, mert Dávid bizony minden letett falatot "eltűntet" :D!

Holnap ugyanott, ugyanakkor....

8 megjegyzés:

Hello Kitty írta...

Édesem ne hagyd magad !
Meglátod eljön a nap hogy szeretni fogsz böcsibe járni!
Kitartás nektek!
Puszilunk

Bogár és Gerti írta...

Ezt szomorúan olvasom :(
Bízzunk benne, hogy Csenge hamarosan igen is bölcsi lesz ;) és szeret majd menni a kis barátaihoz :)
Puszi

Bianka és Karina írta...

Jaj Barátnőm,hát azt hiszem meg kell tanítanom neked a jól bevált morgásomat.:))Akkor biztosan nem fognak bántani.:)))
Sajnáljuk,hogy nem tetszik,de tuti ma jobb napod lesz!:))

Nagyon szépen köszönjük a képeslapot!:))Aranyosak vagytok!:))

Pusza!

-krisztina- írta...

Hát jól van! Majd belerázódik ő is...
Amúgy nekem azt mondta a gondozónő, hogy örüljek neki, hogy gyakran emlegeti, hogy "hazamegyek", mert akkor tuti szereti az otthoni légkört. na aztán elgondolkodtam, hogy van olyan kisgyerek ezek szerint aki nem emlegeti, és jobb neki a bölcsibe, mint otthon???
Akárhogy is, minden kezdet nehéz, aztán majd csak beindul a szekér!

E. Jucus írta...

Fog ez menni...ne aggódj!! Már ez is nagyon jó,hogy a tízórait köztük ette meg!!! Puszika:)

Patri-cica írta...

Édesem!
Hát igen...a társadalomba(közösségbe) való beilleszkedés nekünk sem egyszerű...nekik miért lenne az?!
Majd alakul!!!
A Kiara már nem nyafog,nem árulkodik...fogja és visszaadja!

:-D

csupella írta...

Sajnálom,hogy katicából szőlő lett,de szerintem nekünk ez még nem olyan nagy csalódás:(:)
Remélem,hogy ma megint pozitív élményekkel jöttök haza,és akkor már 2:1 a bölcsi javára:)

Kata és Tommy írta...

Ez a Dávid!
Figyelj csak!
Én mint rangidős bölcsis
:-))))))))) elmondom, mit kell tenned...
Ha kézzel fogható, nem ragacsos hami a tízórai /mert ugye azt nem szeretjük, ha ragacsos a kezünk, ha meg magunkba töröljük, azt meg anyáink nem szeretik :-))))/, akkor szimplán elveszed kétmarokra. Ha már ragacsosabb dologról van szó, akkor húzd magad elé...Dávid elől:-)))
Én is az elején kicsit lassú voltam, de belejöttem a dolgokba....úgyhogy kicsilány...hajrá....jó dolog a bölcsi:-)
Nagy puszi:Tommy