2009. február 18.

Játszok ismét...

2 különböző játékkal is adós vagyok, Patrícia, és Jucus jóvoltából) ;) de most elvisszük Kiscsajt a Doki nénihez, (homeopátiás) és este rendezem az elmaradásaimat! :D

Akkor időrendben:
Patrícia kért fel egy ilyen játékra!

Az én 10 szavam, amit kaptam:
Anya: Akkor leszek a legboldogabb, ha Csenge felnőttként úgy gondol erre a névre, mint én! :)
Barát: Az igazi nagyon ritka, és értékes! :)
Egészség: Csak akkor tudod milyen fontos, amikor már baj van! :)
Család: Apa, Csenge, Anyu (szűk értelemben véve természetesen)SorkizárásTestvér: Nekem nincs, de nem bánom! :)
Otthon: Apa, Csenge
Zene: A dallamoknak nagy erejük van... :)
Álom: Fontos! :)
Csillag:
Szerencsére nem hoz negatív gondolatokat, egyszerűen csak mert szép!
Víz: Gyerekként heti 2 x 2 óra kötelező úszás után, 3 - 4 pluszóra! Csengust én tanítom majd, nem Apa! ;)

Az én 10 szavam:
nyár, gyerek, kapcsolat, jövőkép, tisztelet, felelősség, könyv, szerencse, szeretet, öreg

Küldöm:
Tündinek
Juditnak
Jucusnak
Anitának
Timinek


A másik játék pedig ilyen! Köszönöm Jucusnak.

Mi lennék ha...
... hónap lennék: június
... hét napja lennék: szombat
... nap egy időpontja lennék: 17:00
... bolygó lennék: passz
... tengeri állat lennék: delfin
... berendezési tárgy lennék: tűzhely (???)
... bűn lennék: juj ez egy egész bejegyzést is megér! (dióhéjban? magzat ;))
... történelmi személy lennék: Semmelweis Ignác
... folyadék lennék: nagyon finom tea
... drágakő lennék: ametiszt
... fa lennék: gyümölcsfa
... madár lennék: mindegy, csak énekes
... szerszám lennék: kalapács.... :S
... virág lennék: fehér rózsa, vagy tulipán
... időjárás lennék: napsütéses
... mesebeli lény lennék: Dagobert bácsi :D
... hangszer lennék: inkább senki ne akarja, hogy az legyek... :P
... állat lennék: kutya
... szín lennék: drapp
... érzelem lennék: hiszen én csak az vagyok.... :O
... zöldség lennék: paradicsom
... hang lennék: lásd fent a hangszernél... :P
... elem lennék: fém
... dal lennék: lírai
... film lennék: Dirty Dancing, Angyalok városa
... könyv lennék: ironikus, ön-ironikus, romantikus, humoros zagyvaság (Vavyan Fable szerűség)
... étel lennék: Görögdinnye
... hely lennék: Velence
... íz lennék: édes
... illat lennék: tisztaság
... hit lennék: olyanom van
... testrész lennék: szem
... arckifejezés lennék: vidám
... tanóra lennék: irodalom
... rajzfilm lennék: Mulan
... mértani alakzat lennék: kör
... szám lennék: 2
... ruhadarab lennék: nadrág :D (Apának egy szót se ;))
... ékszer lennék: óra
... kiegészítő lennék: táska
... szeretet megnyilvánulása lennék: ölelés
... rovar lennék: katica? (!!!)
... gyümölcs lennék: szintén görögdinnye
... smink lennék: korrektor
... épület lennék: otthon

Húúú nem is volt olyan egyszerű!

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Köszi!

Bianka és Karina írta...

Neked simán ment a videó feltöltés?:oo
Mert Én sem tudtam,és tőlem is már kértek segítséget.
Pusza!