2009. január 9.

A kukac, és még pár összefüggés!

Kicsit itt, kicsit a dumáldában... (nehéz eldönteni, hogy mit hova írjak :S)

Kukac:
Tegnap sikerült meggyőzni a Kisasszonyt, hogy végre kimossuk szegény kedvencet! (Már egy második beszerzésén gondolkodtunk, ami így tolódik :)) Egy gyors, 30 fokos, 30 perces turbó mosásra tettem be, és bíztam, hogy ennyi időre azért tudja mellőzni... közben erősen drukkoltam, hogy ne legyen csuromvizes amikor kiveszem! Pihü! Eszembe jutottál! :) Csak az első 10 percben ültünk a fürdő kövén, szembe a mosógéppel, és minden egyes alkalommal, amikor felbukkant Kukacunk feje, Csengus egy jelképes golyócskát (homeopátiás, már Ő is ettől vár minden megoldást :)) adott neki az üvegajtón keresztül! ... Miután lejárt a gép, és újra magához ölelhette imádott kedvencét, megállapította, hogy: ->

Szőnyeg, paplan:
A minap ágyruhát húztam, és természetesen ott szeleburdiskodott körülöttem. Az érzékeny bőre miatt nem szeretem, ha a gyapjú paplannal közvetlenül érintkezik, ezért szóltam neki, hogy oda ne üljön, mert az bök, és viszketni fog tőle a bőre! Akkor meg is fogadta, és átment a másik paplanhoz! :) ... Ma reggel sétál mezítláb a nappali (gyapjú)szőnyegén, és mondogatja,: ->

A mese:
Tegnap este ülünk összebújva a kanapén (ritka pillanatok egyike), és a mesét magyarázza nekem. ->

Viszont egy ideje kezd kialakulni benne a félelem, és már meg is nevezi... mindig is félt a z árnyékoktól, ezekhez társul most a sötét is egy ideje! Szerencsére éjjel még nem okoz ez semmi problémát... de napközben nem megy be oda, ahol sötét van.






3 megjegyzés:

csupella írta...

Először is tudatom veletek,hogy egy újabb játékra hivunk benneteket.Nézzetek be hozzánk a részletekért.
Másodszor megjegyezném,hogy nem szép anyáinktól,hogy néha néha ellopják tőlünk kis kedvenceinket,és kinozzák őket.
Harmadszor pedig gratulálnék kis okosságodért!
pusz

tollpihü írta...

:DD mióta van kedvence Csengusnak? Lucát nem érdekli semmi különösebben (kivéve könyvek, puharak és labdák:)), így aztán nincs alvótársa. pedig már úgy várom..

Mia és Maja írta...

Képzeld,nekem (Miának) eddig nem volt "alvótársam",most jött rám,két és fél évesen,hogy elkezdtem Jancsi bohóccal aludni.:p;)
De,még nem annyira vészes,szerintem,megengedném,hogy kimossa anya.;)
Ami a sötétet illeti,attól én is nagyon félek!:( Volt egy időszak,amikor az utcára sem akartam kimenni amikor már kezdett sötétedni,mert féltem!:s:(
Még most sem merek elaludni,ha sötét van...:o:(
puszika!!!