2009. január 8.

2 éves státuszvizsgálat!

De rég írtam ilyeneket: :)

Súly: 13 120 gramm (Kicsit a hosszhoz viszonyítva karcsúsodott, de teljesen benne van az elfogadható határban, sőt inkább az alsó határt célozza, mint a felsőt! :P)
Hossz: 94 cm (Állítólag a 2 éves kori hosszt duplázzuk meg felnőtt korunkra :O)
Fejkörfogat: 47 cm
Mellkas körfogat: 50 cm (bár az üvöltve ziláló testét nem nevezném nyugalmi állapotnak :P)
Fogak száma: 8/8
És túl vagyunk a Pneumococcus elleni oltáson is. Az sem ment zökkenőmentesen, de vége, és ez a lényeg. Ha nem jön közbe semmi, akkor legközelebb a 2,5 éves státuszon találkozunk a Doktornővel! (Kopp-kopp-kopp!!!)

A védőnő kérdezte, hogy megy e bölcsibe a Kisasszony! Mondtuk, hogy egyelőre nem tudjuk, hiszen az a munkahelytől függ! Erre Ő mondta! Nagyon határozottan: MENJEN!!! Néztünk nagy, boci szemekkel, amikor is megmagyarázta:
"Az óvoda már más, ott farkastörvények uralkodnak, 20-25 gyerek jut egy óvónőre, a bölcsivel ellentétben, ahol 5-6 gyereket felügyel egy gondozónő....és az ilyen érzékeny lelkű kisgyerekeknek, mint Csenge is, KELL a bölcsi!"

Váááááááá!!!! K.O!!!




6 megjegyzés:

-krisztina- írta...

Védőnőnek: 5-6 gyerek talán maszek bölcsiben jut egy gondozóra... a kassák útiban pl. 1 gondozó 16 gyerek!!! és ez még a barátságosabb, mint a móra bölcsi, ott 20 gyerek jut 1 gondozóra!!!

Nagyon szép paraméterei vannak a Csengének! Jó magas lány lesz ő is!
Mi már megbeszéltük Apával, hogy kézilabdázni járatjuk a miénket ;)

Patri-cica írta...

Nagyon szép adatok!

Kiara ennyi idősen:
S:12840g
H:92cm
F:49cm
M:50cm

:-)

Köszi a kommentet...valóban így van!Szerintem minden anyának kicsit a félelme az,hogy jó szülő-e és mindent meg akar tenni,hogy az legyen!Arra jutottam,hogy ahogy a mondás is mondja...szűrőm az embereket és azt is amit mondanak!Jobb ez így a lelkemnek!...Én is elég hirtelen vagyok,de mivel nekem fontos az hogy milyen példát mutatok a gyerekemnek,ezért inkább otthagytam(ellentétben vele)!Ha nem lehet volna ott a Kiara...húha!!!...valószínüleg nem rakta volna ki az ablakba,amit kap!!!

:-)

Mint azt tudod a Kiara most kezdte az ovit...5 napot volt és azóta beteg!Ha van rá lehetőséged,akkor inkább ne vidd bölcsibe!Minél idősebben kerül közösségbe,annál erősebb lesz az immunrendszere,így kevesebb betegséget kap el!

Hello Kitty írta...

Hát még ilyet sem hallottam hogy a bölcsit sztárolják!
A mi védőnőnk azt mondta rá hogy egy szükséges rossz és ha nem muszáj ne menjünk!
Egyenlőre nem is tervezzük de hát sosem lehet tudni!

Ügyi vagy hogy túl vagy a szurikon én is most kapom a hetekben a második adagomat!
Brrrr!!!

Puszilunk Kitty Timcsi

Bianka és Karina írta...

Irigylésre méltó adatok.:)))
Én tán sosem leszek ennyi.:PPP

Biztos nem rossz hely az a bölcsi,sok játék,meg pajtik,
A Doki nőnek is igaza van valahol.

De Ti azért elég sokat jártok közösségbe,és ahogy olvastuk is már Csenge is megvédi magát.

Van azért ennek egy másik oldala is.
Láttuk már írták a betegségeket.
Hááááát meg kell gondolni tényleg.

Pusza!
Judit

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Szép kis paraméterek :) A bölcsinek is van jó és rossz oldala is,úgy mint minden másnak.Én a közösség miatt szavazok rá,mert pl Luca imád gyerekekkel lenni.:) A betegségek tényleg ott vannak a háttérben,de azt sajnos az oviban is el fogják kapni :( Persze át kell ezt rendesen gondolni,ami igen nehéz döntés.De biztosan úgy fogtok dönteni,hogy Csengének a legjobb legyen :)
Puszi

csupella írta...

Hát ha az adatok nem csalnak,akkor jobb lesz,ha nem udvarolok neked,mert furin néznél ki egy alacsonyabb fiúval:)