2008. november 12.

Takarító "néni"

Még friss az élmény, alig pár perces! :P
Általában a házimunka legfájdalmasabb része a mosogatás. Mármint Csengusnak, mert rendszerint végigüvölti, és hangosan hív: Gyede oda!!! A mosogatandó mennyiségtől függ az ismétlés szám! :S)
De az előbb olyat művelt, hogy ismét felcsillant egy remény sugár:
Először is: Otthagyott!!! :O (Váóóóó ;)) és nem azért, hogy máshol kiabáljon! Bizony!
Bevonult a fürdőbe. (Itt egy kicsit megijedtem :P!) Hallom, hogy a fellépővel motoz! (Na, ebből vizezés lesz. :S) Elővett egy szivacsot, szappant adagolt rá. (Valamennyire sikerült, mert habzott az új szivacs. :)) Itt érkeztem meg, és kiinvitáltam a konyhába, ha már vizezünk, "habzunk", akkor tegyük szem előtt. :D És amíg én elmosogattam, Kicsilánykám kipucerálta a sütő ajtót! :D
És még egy ellesett apróság, amitől teljesen elszálltam:
Miközben az asztalt törölgette, az azon lévő dolgokat egy kézzel megemelte, és visszatette! Többek között a majdnem teljesen tele narancslés poharat is! (Olyan volt, mintha magamat néztem volna vissza felvételről! :D KicsiAnita hehehe!)

1 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Ja már értem!!!Elköltöztetek!!!Igy már okés!!! Millió puszi: Vilcsi és Jucus