2008. november 10.

Mert játszani jó!

Ismét egy játékra invitáltak, méghozzá a szívemnek nagyon kedves dologra kértek. Gyermekkorom emlékeiből szemezgethetek. Köszönöm a lehetőséget Kittynek és Csupellának! :)
A szabályok:

1. Ha téged jelölnek ki, rakd ki a blogodba ezt a képet és írj egy bejegyzést a gyermekkori emlékeidről.

2. Nevezz meg 7 bloggert, akinek szívesen továbbadnád a feladatot!

3. Linkeld be a blogok címét! Azt is, akitől a "díjat" kaptad!

4. Privát üzenetben értesítsd a kiszemelt bloggereket!
Akkor jöjjön pár nagyon kedves emlék:
Csak foszlányokban emlékszem: Valamiért túlfeszítettem a húrt Nagypapámnál... nagyon mérges, én átrohanok a másik szobába, átöltözöm, egy olyan ruhát választok, ami hátul gombos. A gyakorlatilag füstölgő Papa elé libbenve, megkérem, hogy segítsen begombolni... remegő kezekkel gombolta be a ruhámat... foszlányokban én is emlékszem, de Anyukám rendszeresen meséli, hogy már akkor is tudtam a idegeken zongorázni.... :P
Családomnak köszönhetően én minden karácsonyt egy csodának élhettem meg.... Felnőtt fejjel sem sikerült kinőnöm ezt a dolgot... Máig bizsergően szuper érzés erre az ünnepre készülni... Minden vágyam, hogy KicsiLánykám is részese legyen ennek a varázslatnak!
11 évesen Anyu megengedte, hogy legyen egy kiskutyám! Gyakorlatilag együtt nőttem fel vele. 14 évig volt velem! Szuper barát volt!
Már ez is kellemes: Soha, álmomban sem gondoltam volna tizenévesen, hogy egyszer büszke szemüveges leszek, hogy lesz férjem, családom... és boldog leszek! Maga voltam a megtestesült pesszimista. Önbizalmam, ön becsülésem egyenlő volt a nullával ... (Mi szemüvegesek ;))
Egyik legerősebb emlék képem Anyukám és a könyv imádata! Neki köszönhetem, hogy megszerettem az olvasást, és észrevétlenül a felnőtt korba olvastam magam! :) A Bobo képregényekkel kezdődött minden... majd jött Vavyan Fable, Stephen King, rengeteg életrajz, önéletrajz ...
Még annyi de annyi mindent tudnék írni, Nagynéném (CsengeKeri) nem szándékosan meghiúsított randijairól, ;) a karácsonyi ajándék Barbiról, ami megtanított rá, hogy ajándékot adni is élmény, és ha nem adod bele a lelked az nem is az igazi (lehet bármilyen drága)... sok apró emlék, de összességében egy klassz gyermekkor! :)
Köszönöm, hogy nosztalgiázhattam! Jó volt!
Akiknek az emlékeire kíváncsi vagyok: (Iagzából mindenkiére :) )
Bianka anyukája: Judit
Szabina anyukája: Krisztina
Luca anyukája: Tündi
LucaDomborka anyukája: Pihü
BóbitaMarci anyukája: Viki
Vilcsi anyukája: Judit

5 megjegyzés:

csupella írta...

Ezek tenyleg kellemes emlekek!:)

Patri-cica írta...

...mostanában egyre többször olvasom a blog-od és nagyon tetszik!

:-)

Bogár és Gerti írta...

Érdekes dolog ez az emlék. Miért pont ezek jutnak eszünkbe?
Miért töröl nemkívánatos dolgokat?
Furi :)
Puszi

csai írta...

Patri-cica!

Köszi! A szép csak az, hogy mostanában van egy nem kicsi káosz a blog és a napjaink körül... :D Lehet ez hozza meg az ihletet? ;)

Gyönyörűek a csemetéid! :)

tollpihü írta...

köszönöm! igyekszem, igyekszem :)