2008. november 9.

Marketing felelős!

Pénteken a Doktor nénihez voltunk hivatalosak, egy hétvége előtti utolsó kontrollra. A váróban reklámoknak, prospektusoknak elhelyezett tartó üres volt! Csengusom, miután ezt észrevette, szemrehányó tekintettel és hang hordozással adta tudtunkra: "Csincsen pappííí!!! Csincsen!" Miközben erősen rázta a fejét. Körülöttünk gyakorlatilag mindenkinek elpanaszolta ezt a rendkívül nagy és megbocsáthatatlan hibát! Szóltam Neki, hogy nem a néniknek és a gyerekeknek, hanem majd bent, a doktor néninek szóljon!
Bementünk, megvizsgálta a doki néni, majd miután végzett, az én kis reklám menedzserem odafordult: "Dédi!! Csincs pappíííí! Csincs! Papppííí csincsen!" Közben karjait széttárva, összehúzott szemöldökkel várta a doktor néni magyarázatát! :)
Doktor nénink olyan szinten "elszégyellte" magát, hogy már én szántam meg, és kértem kicsi lányomat, hogy legyen elnézőbb! Mindenesetre kolléganőjét is mozgósította, hogy most azonnal kapjon Csengém papírt! És kapott.... sokat... :P :D

5 megjegyzés:

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Helyes,hogy reklamáltál,hát mit nézegessünk miközben várunk ?:P Ügyes kis kuktája van anyának :) Reméljük helyre jön már a pihe puha bőröcskéd!

csupella írta...

Nagyon aranyos lehettel,es csodaugyesen elerted a celodat:)

tollpihü írta...

:DD

Hello Kitty írta...

Ügyes kis kuktája voltál anyának!
Mi is várjuk már nagyon hogy együtt süssünk!
Ügyesen reklamáltál a doki néninek!
Szerintem ezután mindig figyelni fog hogy ki ne ürüljön a papírtartó!
Puszika Kitty
Ui: szorítunk hogy eredményes legyen az újabb kúra!

Hello Kitty írta...

Új játék kukk be hozzánk!
Puszika Kitty