2008. november 20.

Jó gyerek? Rossz gyerek?

ELEVEN gyerek!
Kerek 23 hónaposan délután 16.30 és 17.00 óra között:
Először kipakolta a paplanját a konyhába, hogy Ő ott altatja a kukacot(pampers repi magasságmérő). És erős Susogással adta értésemre, hogy ugyan má'hallgassak el, (mert amúgy szoktam magamban kiabálni) mert miattam nem alszik a kukac! :S Finoman rámutattam, hgy a paplant vissza kéne cipelni az ágyába, mire kiderült, hogy az a fránya közben nehéz lett. :O Naná. Visszavittem, és egy helyettesítő kellékkel próbáltam kiengesztelni. Perszehogy aha... Duzzogva bevetette magát a szobába. Kb 10 perces síri csend után jön ki, és egy ősrégi órámat (kb 14 éves) hoz, hogy tegyem a karjára.... Gyanús, nagyon gyanús!!! Miért? Mert ez az óra az ékszerdobozomban van egy felső fiókban!!! :Vááááááá!!!! Futás a szobába... Az ékszerdoboz kipakolva, egy másik órámnak pedig hűlt helye...(Apától kaptam egy karácsonyra, szépséges kényes, érzékeny ékszeróra!) NINCS A DOBOZÁBAN!!!! Kérem szépen, esdeklőn, megjátszott nyugalommal, hisztisen, mérgesen, zsarolva, mindenhogy: Hol az Óra! De ő csaka régi vacakot mutogatja Kittak kittak, kittak! Váááááá! Közben eltör egy kislánykoromból maradt kiskanalat, amire véletlenül rálép.... mindegy, majd meglesz... vissza a konyhába (egyáltalán nem idegesen,) a főzéshez! Egyszer csak folyik a víz a fürdőben. Az első gondolatom, hogy AZ az Óra nem vízálló! FUTÁS! Szerencsére csak a Betadine-t öntögette a csapba, és közben magyarázta ezerrel, hogy Nem baj! Ja.... Mindezt 30 percen belül! Hát mit mondjak, csodával határos, hogy a varratok nem pattogtak el maguktól rajtam! :) Szerencsémre a szépérzékének még fejlődnie kell, mert az én gyönyörűséges órám kicsit sem hozta lázba, miután kivette a lezárt dobozából, vissza is lendítette a fiókba... :S Meglett.
Észrevettem, hogy ha Valaki jön hozzánk, és köszön, reflexből visszaköszön... persze ez csak akkor érvényes, hogy sziával köszön az illető, és hozzánk jön! Utcán, bárhol máshol még kérni kell, de már 10-ből 8-szor helyesen dönt, hogy Sziával vagy csókolommal köszönjön! :) Sok anyukától hallottam, hogy egy egy szót a sarj meglehetősen cikin ért meg, és utánoz le. Csengusomnak már volt egy, azt hittem letudtuk. Tévedtem! A Nem baj/Nem basz! után, amit már szépen mond, most megérkezett a következő: Pincsa/Csizma cifraság! :$

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Jöttünk,Láttunk,jót mulattunk:)))
Nem semmi dolgokat művelsz Barátnőm.:)))
Szegény Anya!Reméljük begyógyulnak a sebei.:))A Betadine-t lehet,hogy Anyára kellett volna önteni.:))
Képzeld Keriaput Én is Apunak hívom.:)))
Anya kérdései közül azt hiszem párat Nekem is ki kell próbálnom.Tényleg?Honnét jut ilyen eszedbe??:ooo
Pusza!

csupella írta...

Van benned is spiritusz!!:)
Jo lenne mar ujra latni!