2008. november 23.

Hó, hó, hohó...!

Tegnap reggel még Patri-cica blogjában irigykedtem, és sóvárogtam (tőlem nagyon meglepő módon) a szép fehér táj láttán.
Délutánra pedig nálunk is fehér ruhába öltözött a táj. Első körben az ablakból mutattuk Csengusnak, mert a hó elég nagy széllel és viharral jött... később a vihar elcsendesedett, és csak a hó maradt... Overál fel, de még mindig csak ablakból ismerkedtek... majd nem kis rádumálás, könyörgés, földhözvágós hiszti után csak csak lejutottunk, és végre találkozhattak Ők!
Tettünk egy kisebb kanyart, amit a Kisasszony nagyon élvezett. 3 kesztyűt szétáztatott, (mert csak annyit vittünk le :P), boldogan rugdalta maga előtt, söpörte le fáról, padról... Tetszett Neki! Nekünk pedig Ő tetszett :)!
Minden elismerésem a télire választott bakancsának, ugyanis cseppet sem ázott be, pedig kapta a kiképzést rendesen!

5 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

De jó Nektek...:)
A hóvihar itt is járt,de,képzeljétek el,mire anya felöltöztetett minket,addigra már el is vonultak a felhők,kisütött a nap és azt a pici havacskát is elolvasztotta...:(((
Én (Mia) annyira sírtam,mert szánkózni szerettem volna!:(((
puszika!!:)

Hello Kitty írta...

Sajna nálunk sem lett tartós a hó pedig nagyon szemléltem az ablakból!
Ma is esett de ahogy jött úgy el is olvadt megint!
De egy kicsit azért mi is elcsíptük mert épp lent voltunk!
Ugye milyen jó kis móka egy kis hó?
Sok puszika Kitty

Patri-cica írta...

Nagyon örülök neki!!!
Akkor végre Csengus is 1 újabb nagy élménnyel gazdagodott!

Állítólag újabb havazás várható...

:-)

Azért annyira sok ne legyen...bár nem bánnám ha szánkóval vihetném az első napjain oviba a Kiarát!

Bogár és Gerti írta...

Akkor most mi sárgulunk :-P Nálunk el is olvadt azonnal :-S az a kicsi is :(
Puszi

csupella írta...

En is nagyon orultem a honak!!
Epitunk majd egyutt hoembert?:)