2008. szeptember 1.

Beköszönő!

"Elvileg frissen, üdén, kipihenten!" - Ez megmaradt elméletnek! :P
"Csengus délig alszik majd," - Na ezt már akkor sem hittem amikor leírtam, de a remény hal meg utoljára! mondják ugye az okosok ;)
"ügyesen eljátszik," - Aha, persze hol Apjával, hol Anyjával de sohasenem egyedül! Hogy is gondoltam én ezt! :S
"és minden rózsaszín lesz!" - Ezt majd részletesen! :P
"Szükségünk van a feltöltődésre, az élményekre, mindenre!" - Ezekből kijutott rendesen! :P

2008. augusztus 25.

  • 2 bőrönd,
  • 1 babakocsi,
  • 1 kismotor,
  • 1 táskányi homokozós cucc,
  • 1 táskányi uszodai cucc,
  • 1 utazótáskányi vegyes,
  • 1 egész patika,
  • 1 utazótáskányi alvósbarátok, saját kispárna kispaplan, lepedő,
  • 1 utazóágy
  • 2 karton ásványvíz (hátha ott nincs mi??? :)
  • 1 elősátor strandoláshoz
  • 1 hűtőtáska (ami jaj de jól jött később :p)
  • 1 játék babakocsi,
  • 1 játékbaba,
  • 2 fényképezőgép (ez fontos, mert egyiket sem használtuk "szinte")
  • és még soksoksok minden, ami nem jut eszembe!

Ez mind be tud férni egy Astrába! Na milyen SzuperApunk van? ;) :P

Ami itthon maradt: Úszópelus! Naná! :D

Akkor útra fel! Számított érkezési idő: 12:00 Plusz mínusz pár perc! (Ebben már benne volt egy fél órás eltévedés. Ami természetesen megtörtént! Fő a bizalom! ;)) Tényleges érkezés: 12:15! Jók voltunk! :D

Az apartman gyönyörű, pont, mint a képeken. Az udvar szintén! Szép zöld fű, homokozó, hinták, játékok az udvaron! A tulaj kedves, segítőkész! (A 3 kávéfőző közül sikerült kiválasztanom azt amelyik rossz! Persze a tulaj ezt látta, de gondolta, nem kérdeztem, így nem szól! Akkor is kedves volt, amikor odatettem a kávét, és akkor is, amikor takarítottam a szétfolyt zaccot és forró levet! Isten hozott bennünket Kehidakustányban! KÖSZI! :D

Egy icipici észrevétel, már a megérkezés pillanatában: az az 500 méter a fürdőtől valószínűleg légvonalban értendő, de sebaj, még mindig minden szép!

KedvesTulaj ajánlata: -Ha nála vesszük meg a fürdőbelépőt 10 % kedvezmény, és sorban állás mentes bejutás biztosítva! -Oké! -Mennyit veszünk? 5-öt, 6-ot? -He???? -3-at, de azt is megfontolva!

Kipakolás, majd egy kis séta, a falu feltérképezése, az étterem felkutatása, Csengus nagy nehezen való elaltatása! Minden sikerült!

Vacsora az étteremben: A gyermek menük külön oldalt kaptak az étlapon! Szívmelengető! Kicsit ugyan darabosak, kicsit rugalmatlanok, de kedvesek!

Ez volt az a nap, amikor először, és utoljára sétáltunk az "élményfaluban"! Oka? A meztelen csigák!!!! Százával a járdán, csúnyák, nagyok, vörösek, állítólag spanyolok, de ez már mellékes! Amikor egyre véletlenül ráléptem, azt hittem meghalok nyomban! Nem vagyok én egy finnyás fajta, de ez azért sok volt! :S

Persze fáradtak voltunk az utazástól, túl is pörögtünk, és utólag már vicces az egész...

Ezzel lezárult a 25.-e hétfő! Fénykép nem készült, gondoltuk, majd másnap az élményfürdőben! :P Most félbe kell hagynom, mert viszem a gyerekemet orvoshoz! :p De ez majd a csütörtöki élménybeszámolóban lesz részletezve!

2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) A lista ismerős ;) mi is ilyennel járunk :-D
A negatív felhangot meg sem hallottam :)
Puszi

tollpihü írta...

:DD ja, de várom már a keddi beszámolót! no és a többit ;) naagyon szeretlek olvasni!

puszi Nektek!