2011. március 27.

Megtanult biciklizni!

 

2011. március 26.-án délután, minimális alvás után lementünk, a pincében Apa leszerelte a bicikliről a pótkerekeket, és kb fél óra kísérgetés után, egyszer csak egy lejtős részen, azt mondta: 
"Figyelj, Anya!" és a lejtőn lefelé először lábbal hajtotta, majd feltette a pedálra, és tekert..... Az elsőt nem nagyon tudtam megörökíteni, de ahogy Apa odaért, mondtam Neki: videózz: 
 
 
Itt kb. ötödször gurul át a zebrán.... (még szerencse, hogy a kutya sem kanyarodik be erre... :P
Jaj szanaszét puszilgattam, olyan büszke vagyok! :D Híztam vagy 5 kilót, tuti!!! :D

6 megjegyzés:

-krisztina- írta...

Tudom milyen büszkeségről beszélsz :) és milyen hihetetlen, h csütörtökön még össze se tudom számolni hány kerék volt kettejük bicaján, vasárnap meg összesen csak 4!!!!
nagyon ügyes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kata és Tommy írta...

Nagyon ügyes. Olyan hihetetlen, hogy ezt az érzést csak édesanyák és édesapák tudják átérezni. Azt az örömöt, hogy nekik mlyen ügyes gyermekük van.
Már én is várom ezt a pillanatot.
És....GRATULA !!!
Puszka : Kata

Bianka és Karina írta...

Lehetsz is büszke rá Anya mert tényleg nagyon ügyes!!!
Pusza!

csupella írta...

Nagyon ügyes vagy!Gratula!

Bianka és Karina írta...

Nagyon Boldog Szülinapot kívánunk!
Bius,Karina,Judit,Robi.

-krisztina- írta...

Heppi börzdéj :))) !!!