2010. szeptember 17.

Az ovi és a mindennapok!

Ma az óvodában:

"Gyermekek Világnapja:afféle nyárbúcsúztató is egyben. Az UNESCO kezdeményezésében indult, mi pedig évek óta jót bulizunk ezen a napon."

Ez volt a 3. hét az óvodában. Csengének az első teljes hét.
Kedden mikor mentem érte, kérdezte, miért ilyen későn megyek érte. 
Szerdán nem kérdezett semmit. Odaértem, a nyakamba borult, és kb 15 percig nem mozdult, csak szorosan körbefonta a karjait a nyakam körül. 
Csütörtökön megkértük Nagyit, menjen  érte, hisz akkor hamarabb eljöhet. Nagyi mikor odaért, kisírt szemű piros orrú Csengét kapott. 
Miért sírt? Nem tudjuk.... 3 féle dolgot is mondott a kérdésre... 
Meddig várjak, míg bemegyek fogadó órára? 
Mert bemegyek. Hiszen a bölcsiben is ennyi időt töltött, mégsem sírt soha. És azt sem kérdezte, miért!
Lehet, hogy nagyobb, és ezért másképp fogja fel? Nem jó ez nagyon! 

Azt sem nagyon bánom, hogy a játszóterezésnek is vége lesz szépen lassan, mert kezd nyomasztani a sok jópofizgatás, hátam mögött sunnyogás.... sok az irigy! 
Van rá lehetőségünk, és ezáltal úgy döntöttem, eljáratom "Mini akrobatikára" (ubribugri. szabad fordításban by Anita :D). 
Ez amolyan talajtorna (bukfenc, cigénykerék, dobbantó, meg hasonló szépségek.) (Persze más dolog, hogy nem szeretne menni, és ezért nem erőltetem, de kipróbáltuk.) Ezt el is meséltem a többieknek. Persze a hátam mögött megkaptam, hogy ugyan nem fizetne azért, hogy a gyereke ugrabugráljon..... (2800,- Ft / hónap heti két alkalom.) De a cigit magának megveszi naponta!!! Én bezzeg rongyrázok, mert ilyenrte herdálok.... dühít. 

Többször találkoztunk Szabináékkal,  ami nagyon jó volt, mert a lányok nagyon hasonlóak (persze ezáltal volt is súrlódás rendesen, de meglepő módon még szórakoztatott is).
Voltunk idén is cirkuszban, de nem volt akkora sikere, mint 1 éve! :P


A betegséggel kapcsolatos dolgokat felraktuk a polcra, október elejeén leporoljuk. Próbáljuk kikapcsolni, és nem tudomást venni róla, majd akkor amikr ez szükséges..... :S

 

3 megjegyzés:

Kata és Tommy írta...

Ne foglalkozz azokkal, akik ilyen undok dolgot mondanak szemedbe, vagy akár a hátad mögött. Igen! Valóban irigyek az emberek. Néha már arra is, ha nem gyalog, hanem autóval kerül a gyermek az oviba-suliba.Elég baj, hogy nem veszik észre egyesek, hogy magukra himi-humi dolgokkal mennyit költenek, a gyerekek "ugrabugrálására" meg sajnálják és rongyrázásnak tartanak pár ezer forintot. :-(
Elhiszem, hogy minél előbb be szeretnél menni az oviba, mert tényleg valami nem stimmel ott, ha Csenge ennyire ellenáll. Úgy emlékszem, az elején olyan boldogan kezdte. Akkor mégiscsak odabent van valami...
Pusz: Kata

Évi írta...

Komolyan mondod, hogy ezért megszólnak???hááát szégyeljék magukat:-(((.Én azt érzem, itt mindenki hatszázféle külön órára hordja a kölköt.
Itt ez a menő....

Kivárnék egy pár napot még, és tuti megkérdezném az óvonőt...mert a Csenge nem ilyen volt!!!!

Pusz.

E. Jucus írta...

Szia Csajszi :)

Mindenképpen beszélnék az óvónővel, főleg, hogy Csenge nem volt ilyen...de az is lehet, hogy most jött ki rajta a bölcsi hiány...lehet, hogy az a közösség a gondozónők hiányoznak neki...csak nem tudja elmondani:(
Vilcsim is az első időkben mondta, hogy vissza akar menni a bölcsibe.
(Nekem is beszélnem kell bepisilés ügyben az óvónőkkel, mert minden egyes nap hurcoljuk haza az ágyneműt!)
Remélem semmi komoly...az irigyekkel meg ne foglalkozz, én csak örülök, ha valaki megteheti megteheti ezt és tud ovin kívüli foglalkozást biztosítani a gyerekének...sajna én nem tehetem meg, de ez nem azt jelenti, hogy irigykednék! Szuper ötletnek tartom, hogy beíratod, nagyon helyesen teszed!
Millió puszi és ölelés Nektek :)