2010. augusztus 22.

2010. augusztus 19. este....

illusztráció
Egész délutános játszóterezés után, hazaérve, Csenge bal combján a feneke alatt egy szúnyogcsípésnek hitt csípés furcsamód kezdett kinézni..... aznap reggel jelent meg, Nagyi már felhívta rá a figyelmem.... figyeltük, de
nem tudtuk hova tenni. 
Amíg lementem a kocsihoz a vizekért, Apa utána nézett a neten.... kullancs csípés, Lyme kór.... A kullancs már nem volt benne.
Ügyelet, ott megerősítették....
Antibiotikum szedését megkezdte, 21 nap.... ma vasárnap van, szerdán megyünk vérvételre.... 
Ha valaki volt már ilyen helyzetben írjon, legyen szíves. 
A foltja 1,5 nap alatt elmúlt, szakasztott ugyanilyen volt, mint a képen. Ugye nem lesz semmi baj?????
Ugye nem lehet tényleg!!!!!! 




6 megjegyzés:

E. Jucus írta...

Szia! Persze, hogy nem lesz semmi...időben elvittétek orvoshoz, ha jobban utánanéztek a neten kezelhető! Minden rendben lesz! Az előbb voltam iwiwen, akkor még nem olvastam ezt a bejegyzést...Ha előbb látom, akkor nem jelöltem volna, hogy tetszik...
Szóval nyugi Szívem...minden rendben lesz! Ölelünk benneteket!

agika írta...

Szia!

Most olvastam a Facebook-on,hogy van új bejegyzés!!!Jöttem azonnal.
Szerintem is időben elkaptátok!Nem semmi,hogy a kullancs már nem volt benne.
Biztosan használ az antibiotikum,nekem is van ismerősöm,akit megcsípett,ő sajnos Lyme-kóros is lett,de meggyógyult,él és virul;)

Fel a fejjel,és kitartás!

Majd jelentkezzetek!

Puszi!!!!

Évi írta...

Ha elkezdték az antibiotikumot NEM LEHET BAJ!!Hótziher drágám!!Elöbb úgysem tudtatok volna mit csinálni..csak ha megjelenik a folt.De ekkor azonnal vittétek, így tuti nem lesz semmi.
Kitartás.

Pusz és örülök , hogy írtok.

Kata és Tommy írta...

Legjobb rá az időben elkezdett antibiotikum. Nem fog semmi rossz történni. Mint ahogy a torokgyulladás elmúlik gyógyszerre , ez is el fog múlni hipp-hopp.
Puszilunk. Kata

csupella írta...

Én csak jobbulást tudok kívánni,mert szerencsére még nem volt részem ilyen sajnálatos esetben:(

Évi írta...

Na mi van????