2010. március 4.

Beíratás!

No, hát ezen is túl vagyunk. Maradtunk az eredeti, első megérzésnél a Sün Balázs Óvoda mellett döntöttünk. Bár ne körzetünk, nqagyon reméllem, hogy felveszik Csengét. Jó pár ismerőst, és a bölcsőde vezetőjét is megkértük arra, hogy protezsálja be lánykánkat a Fehér süni csoportba.
Március 15.-ig kiértesítenek mindenkit, hogy felvették vagy sem a gyermeket.

Mivel én jó munkásként dolgoztam, így Apa ment a beíratásra. Szegény.... férfiként túlélni, hiába egy hős :D Kb az első 2 percben meggyőzték arról,hogy vennie kell Sün Balázs pólót potom 1 500,-ért. Mert azok a gyerekek, akinek van ilyen pólójuk, könnyebben megszokják az oviba menés gondolatát. Höööö? Ekkora dumát, de mindenesetre a póló helyes, és amikor Csenge meglátta, rögtön kiáltotta: "Süni óvodába megyek!" Szerintem örült a pólónak.   

Hosszű ideje ma  ment először bölcsibe, mert múlt héten csütörtökön elrontotta  a gyomrát, és visszaköszönt  a Kubu.... majd ha már lúd.... belázasodott, gyógyult, visszalázasodott, és ezzel jojóztunk 1 héten keresztül. Mára gyógyultnak nyilvánította Olgi néni, persze ennek örömére elkezdett "szárazköhögni", de úgy, hogy hallgatni is fáj :(

Velem a főnököm és a többi okos elkezdett marionettezni, így a hét elejétől bevezették, hogy nem 7-15-ig, hane 8-16-ig tart a munkaidőm. Ebben csak az a szép, hogy korcsolyapálya lévén, had ne mondjam, hogy pont a héttől gyakorlatilag a kutya sem nyitja ránk az ajtót. És én csak itt figyelek, és figyelek, (és nézem, hogy nő a szőlő a facebook-on.) 
Ennek következmenyée viszont az is, hogy reggel inkább én viszem csajszit, hogy azért kicsit együtt is legyünk. Délutánonként pedig általában Nagyi el tud menni érte, így nem Ő az utolsó, akit hazavisznek, kivéve, amikor Nagyi délutános.... azt még nem tudjuk, hogy csináljuk, de lehet, hogy olyankor kicsit várnia kell majd. 
Nem baj, majd nyáron ...

Ma reggel:
-Kicsi sietni kell, ha én vigyelek, mert kicsit elaludtál!
-Te vigyél Anya, sietek majd4
... és így is tett: 5-7 perc alatt felöltözött, fogat, arcot mosott (segítséggel :P) lépcsőn lefelé menet pedig:
-Anya ugye milyen oks voltam, ügyes kislány vagyok ugye? 
-Bizony!
- Akkor már az oviba menjünk jó, mert én már nagy vagyok.! 
... sajnos elég gyakori, hogy azt mondják Rá, hogy nagy már a bölcsihez! Biztos van benne valami igazság, de úgy hittük, jót teszünk, ha hagyjuk még kicsit "babának", amíg lehet. (Szerencsére a fejlettsége, és a tudása miatt mehetett volna. :))  

2 megjegyzés:

csupella írta...

Hú de jó kis helyre fogsz te járni!
BIzony nagyon okos nagylány vagy már!
Éppen ezért már neked is sok szeretettel kívánok boldog nőnapot!Na meg persze az összes nagylánynak a családban!
pusz

Mia és Maja írta...

"Te gőgicsélve beszélő
Rózsaszínt álmodó baba,
Te felnőtt földre rálépő
Lány, kinek halk még néha szava.

Néked adom szavaim szép szirmait,
Fogadd hát e verset virágként ma itt!

Te síró hangot is megértő
Családjáért élő anya,
Te bölcső mellett mesélő,
Ezüsthajú, kedves mama.

Néked adom szavaim szép szirmait
Fogadd hát e verset virágként ma itt!"

BOLDOG NŐNAPOT LÁNYOK!:))

Pusziii!