2010. február 9.

Érvelni tudni kell...

Azt nem kell mondanom, mennyire imád vásárolni a csajszi. Viszont ahhoz, hogy tényleg be tudjunk szerezni dolgokat, van, hogy aljas módon, a tényeket elsunnyogva Nagyi óvó karjaira bízzuk. Így történt ez vasárnap is... 
Amikor mentünk érte, már lobogtatta a bevásárló listáját, hogy mehetünk a boltba. Én még partner is lettem volna egy "Möbelix körút" erejéig, de Apa hajthatatlannak bizonyult! "Nem megyünk sehova, haza megyünk!" 
Amikor lánykánk felmérte, hogyApa komolyan gondolja: 
"De Apa, nézd, íjtam söjt is a papíjja! Meg kávét a cukojhoz, meg kajabélát (karalábé)!" 
Mit mondhatnék? Elmentünk a Möbelix-be. :)  
  

Ma van a farsang!
Amikor életünkben először léptük át a bölcsi küszöbét, aznap volt  farsang! Bea néni boszi volt, Gyöngyi néni bajszos bácsi, Kati néni pedig bohóc! :) 2009. február 11. :)

Köszönjük a névnapi köszöntéseket, de a túlzsúfolt ünnepek miatt úgy döntöttünk, hogy a júliusi Csenge nap lesz Ricsajunk nevenapja! :)

5 megjegyzés:

csupella írta...

Ez ám a lista!Ezzel könnyű levenni az embert a lábáról.Én is magammal vinnélek vásárolni:)

E. Jucus írta...

Itt vagyunk,köszönjük a meghívót! :)
Nem semmi a lista...nagyon jót mulattam rajta :) Millió pussz Nektek: Jucus és Vilcsi

-krisztina- írta...

Ma van a szülinapom-pom-pom-pom-pom...

...nagyon boldogat kívánunk!!!

:*

csai írta...

Kriszta!

Nagyon szépen köszönöm itt is! :)

Bianka és Karina írta...

Megint egy évvel öregebb lettél.......
Nem is akármilyen nap ez!!
30!!!
Boldog Születésnapot kívánunk Anita!:)

Pusza!