2009. december 18.

A Harmadik!!! :D

A születésnapját megelőző napokban rendszerint kavarognak a fejemben a gondolatok, hogy majd ide is írok valamit. Valamit, ami szép, vagy megható, vagy kedves, vagy mind együtt....
Most sincs ez másképp, eljött a késztetés, hogy: " add ki, írd ki magadból, próbáld meg megfogalmazni," stb....
Nagyon nehéz, és egyre nehezebb. :D (Persze jó értelemben véve)
Itt van, velünk van, fantasztikus természetével rendszeresen levesz a lábunkról, friss hozzáállása az élethez szeretni-, mosolyognivaló...
Az elmúlt 1 év az Ő életében (is) hatalmas változást hozott, kezdve  a bölcsődétől, amit szerencsére könnyen, szeretettel fogadott. Itt van az "anyátlanság", ami sokkal inkább összehozott minket... A rakoncátlan szavak betűk csiszolgatásának következtében a beszéd beszélgetésekké, elbeszélésekké alakult.
"Mostanra úgy alakult, hogy nem elviszem magammal a boltba, hanem elkísér!" válaszoltam egyszer egy nagymamának, aki azt kérdezte tőlem, "Miben más a 2 éves és a 3 éves Csenge?" :)

Ez az év, kettőnk éve volt... intenzív, viharos, nem könnyű, mégis.... Kettőnk alatt: értem úgy, hogy nagyon anyás lett, és én hagytam... mit hagytam, igényeltem... Tudat alatt én tettem ezt vele? Mindenesetre a kapcsolatunk egy egészen másik dimenzióban fogalmazódik meg bennem most, mint eddig bármikor. :) Nem tudom leírni, képtelen vagyok rá... :S Sajnálom, mert anniyra szeretném, hogy megmaradjon.

Most megállítanám az időt! Most ugyanúgy, mint 35 hónapja bármikor, amikor édesen "nyünyörögve" evett, miközben mélyen a szemembe fúrta a tekintetét...
a köldökzsinór visszanőtt, sőt, egyre szűkebb kört enged... a következetesség meg mondjon fel...

2006. december 19.


2007. december 18.


2008. december 18.


2009. december 18.



Holdsugár

Csillagfényben,
holdsugárban,
téli szellő
hajnalán:
decembernek
csodás napján
káprázatos
fény-varázs.
Selyem-puha
hóesésben,
hideg szélben
hajdanán?
Édesanyád
kisszívében
bizonyára
tavasz járt.
’06-ban
eme napon
kisütött
a Napsugár:
megszülettél
reánéztél,
másképp forog
a Föld már.

Évek jönnek,
évek mennek...
tavaszra - nyár
őszre - tél:
sok-sok évig
világítson
életedben
örök fény.
/Nagy Edina/
Mivel napok óta énekelgeti, dúdolgatjuk, legyen itt is, hisz egy nagy 3 éves már el tudja dönteni, hogy mi tetszik Neki, és Ez Az! :D



10 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Nagyon Boldog Szülinapot Kívánunk!
Karina,Bius,Judit.

-krisztina- írta...

A tavalyit már veletek együtt köszöntöttem, és remélem, ez így marad még nagyon sokáig!
Milyen sokat nőtt a haja!!! (ez a mániám...)

Nem kellenek magasztos szavak. Ő ezekből a sorokból érezni fogja, hogy mennyire nagyon szeretitek! Még én is átéreztem minden szavad, nagyon megható, amit írtál :)

Puszi nektek!

Bogár és Gerti írta...

Isten éltessen sokáig!!!!
Puszi

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Nagyon sok boldog szülinapot kívánunk!!!! :)
Tündér vagy!:)
Sok puszi! :)

Zsukkata írta...

Igazi ifjú hölggyé cseperedett ez a kicsi lány, amit írtál, az pedig tényleg megható, érdekes, hogy én pl. nem tudok az internetre ilyen bensőséges dolgokat megírni, így aztán nem is lesznek megörökítve, de Csenge biztosan nagy szeretettel fogja majd egyszer olvasni, amiket írtál!

Isten éltesse Csengét (pont 6 nappal fiatalabb Daninál :D)!

Évi írta...

Nagyon Boldogat kivánunk a nagy 3 évesnek mi is.

Pusz, Csajócák

Patri-cica írta...

Nagyon boldog szülinapot kis hölgy!

Hello Kitty írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánunk!
Bocsika a késésért de nem volt netünk tegnap!!!!
Puszilunk

viola írta...

Boldog szülinapot utólag is!!!!

csupella írta...

Isten életessen!
Sok puszi!:)