2009. november 13.

Az én hősöm! :)

Szerda délután tudtuk meg, hogy másnap reggel 09:00-re kell mennünk... vizet, teát reggel 06:00-ig ihat. Este sokáig fent maradhatott Kisasszony, hogy reggel ne készüljünk ki a kakaómentesség miatt.... :P
A terv bevált, épp csak 20-30 percet sírdogált a reggeli kakóért. Mivel előtte nap a Doktor néni nagyon kihangsúlyozta, hogy nem szabad kakaót inni, így kicsit könnyebb dolgom volt. :)
Szóval irány a kórház, ahol van lift, és játszóház, és végül is buli az egész. :O
Érkezésünk után átöltözni pizsamába, és kezdődhet a játék..... 09:45-ig....
jött a nővér és beadta a "bátorság kúpot"... ettől lányunk úgy de úgy "berúgott", hogy csak na. Szemei összeakadtak, csak vigyorgott, meg énekelgetett... jött a betegápoló, akinek az invitálására kivittem Csengust a hordágyra... az ápoló végig mosolygott Rá, és Ő vissza. Megkötötte a pocakján a szíjat, csaj csak vigyorgott. Elindultak a lifthez, csaj csak vigyorgott... mi mögöttük kullogtunk, párás szemekkel, és rákészültünk a leghosszabb 40-50 percre... a végefelé már nagyon rossz volt....
minden liftérkezésre azt hittem Őt hozzák vissza.... amikor kitolták a liftből, még aludt. Megijedtem, mert az altatós doktornő azt mondta, eddigre már fel kell ébrednie.... amikor áttette az ágyára az ápoló, akkor ébredt fel. Hangos, keserve sírás, vagdalózás kezdődött. Ez volt a mélypont. Hangos kiabálás, pocakfájdítás, :'(  miután felvettem, egyik pillanatról a másikra, mintha elvágták volna, visszaaludt.... és innentől kezdve 20 perc híján kb. végigaludta a délutánt.  Szerencsére.... kialudta magából az altatást... 1x kértünk fájdalomcsillapítót, de akkor is a torkát fájdította nagyon.
Este már itthon aludtunk, békében, és fájdalomcsillapítót is csak ma délben kért először.  2 kis ragtapasz emlékeztet az egészre.

Hétfőn megyünk vissza kontrollra.

Részeg lányról készült videó, majd feltöltöm. (Tényleg nagyon kis vidámka volt.)
Szerencsére az egészből nem fog emlékezni semmire, csak a ragtapaszra a pocakján.

 






9 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Nagyon rossz volt olvasni,de örülünk,hogy ilyen ügyesen végig csináltátok,és,hogy JÓL VAN!!!!:DDDDD
Szuper szenzációs,erős csajotok van!!!:DDD
Küldjük a rengeteg gyógypuszit,hogy mielőbb lekerüljön a ragtapasz,és az emlékek is hamar feledésbe merüljenek.:))
Pusza!

-krisztina- írta...

Komolyan mondom, hogy nagyon sokat gondoltam rátok. Csak akkor nem írni, de én tuti szétbőgtem volna a helyedben magam... (így is pityeregtem eleget, pedig nem is én voltam akkor OTT)
Csenge valóban egy hős, hogy ilyen "remekül" viselte a dolgokat, de azért neked is kijár az elismerés tőlem! Szóval ügyik vagytok, na!!!

Sok-sok gyógypuszi a ragtapaszos pocakjára!!!! :*

E. Jucus írta...

Nagyon örülünk,hogy minden oké! Nagyon ügyesek voltatok! Mi is izgultunk ám Csengéért! Millió pussz Nektek!

Kata és Tommy írta...

Annyira de annyira sokat gondoltunk Rátok. Örülök, hogy minden rendben történt és már otthon vagytok. Csenge meg....nagyon vagány egy csajszi.
Le a kalappal előtte.
Sok-sok gyógypuszit elindítottuk.
Kata és Tommy

csai írta...

Köszönjük, minden puszit átadtam. :)

Kriszti! Előtte sírtam rengeteget, ráadásul sokat voltam egyedül, este pedig olyan remegés jött rám, hogy azt hittem abba sem hagyom :S
Köszi még egyszer, nagyon érződött az üzenetedben, hogy Vele vagy. Tényleg nagyon jól esett. :)

Unknown írta...

Ügyesek vagytok nagyon!:)
És nagyon köszönöm, hogy kitetted a linket! ((()))

Évi írta...

jajj de jó, hogy túl van.....de azért megkönnyeztem....

Pusz és jó gyors gyógyulást az ügyesnek!!!

Évi

-krisztina- írta...

A vers:

Mikulás, Mikulás, Miki, Mikulás,
Jó, hogy jössz, jó, hogy jössz, minden gyerek vár!
Szaloncukor, csokoládé, jaj, de jó,
De a virgács csak a rosszaknak való!
Mikulás, Mikulás, Miki, Mikulás,
Jó, hogy jössz, jó, hogy jössz, minden gyerek vár!

Ági írta...

Jaj de jó, hogy túl vagytok rajta!!! Sokat gondoltam rátok és biztos voltam benne, hogy ilyen nagyon ügyes lesz Csege!!!
Puszi Nektek!