2009. március 5.

Képes bejegyzés!

Mert ilyen nincs túl gyakran mostanság!!! :$

Előkészítettem a masinát, bízva, hogy lesz alkalmam kattintani.

A délelőttöt ragasztgatással kezdtük, és mint azt az ábra jól mutatja, nem volt jó ötlet! :P










A fentiek után inkább rajzolásba fogtunk! Részletesen megbeszéltük, hogy mindketten szőlőt, körtét, majd lufit rajzolunk!
Egy kis plusz munkára is megkértem, mégpedig pöttyös labda és csiga készítésre! Nagyon készségesen lerajzolta. A labdába tényleg "beleböködte" a pöttyöket, és a csiga egyértelműen felismerhető volt :D (Nekem)!







A rajz után kinyújtóztunk, és megtáncoltattuk a kutyust (mozgókép helyett):

















Sikerült készítenem pár nagyon kedves képet is (úgyhogy frissítettem is a sz.gép hátterét :P):














Nagyon szépen köszönjük a sok gyógycuppot, jó kívánságot, szerencsére nincs nagy baj, nagyon jól van a mini Hurrikán! :)

3 megjegyzés:

Kata és Tommy írta...

Ez a bölcsis betegség utolért téged is:-(
Sajna nálam is volt elején, de...szoszo...pár hónap és jobb lesz:-)
Küldöm a baciűző puszimat, hátha kell még egy két finom CUPP a gyógyuláshoz.
Nagyon édes képek készültek rólad. Látom Te is szereted a kiskutyust.
Édesanya is...főleg amikor éjszaka megszólal: Ölelj meg:-)))))))
Puszillak:Tommy

Bianka és Karina írta...

Örülünk,hogy jobban vagy!A képek legalábbis erről árulkodnak.
Hű az az első kép,ht ilyet tényleg ritkán látni rólad.:)
A mosolygósak azok nagyon jók.:))))
Pusza!

csupella írta...

Mi volt olyan szörnyű a ragasztásban?:)Ha ilyen rossz dolog,én tervbe sem veszem:)
A többi programról viszont látszik,hogy szuper volt!
pusz