2009. március 6.

Döbbenet!

Nem tisztességes rögtön mindent a bölcsire kenni, de sajnos más tippem nincs. Ma amíg a Doktornőre vártunk, kisebb konfliktusba keveredett... felállt egy műanyag székről, és egy másik kislány leült a helyére. Ilyenkor általában engem győzköd,hogy az az övé. Most is így tett, de a szokásos válaszomra, miszernit "Te felálltál, most a kislány ül a széken, majd később visszaülhetsz ha feláll Ő is!" Lekevert Nekem 2 olyan pofont, :O hogy hirtelen nem is tudtam hol vagyok. Hirtelen ráütöttem a kezére, és tisztáztuk, hogy ezt még egyszer nem akarom meglátni! Valószínűleg pont kinyílhatott a rendelőajtó, mert később, amikor sorra kerültünk és bementünk a Dokihoz, megnézte a torkát, majd nekem kezdett el homeopátiás nyugtatót ajánlgatni, meg az alvászavarokról beszélt. :O Illetve még azt is mondta, hogy valószínű valami nagyon frusztrálja Csengét és így tudja csak kimutatni. Rá kellene jönnöm, hogy hogy mi bántja a kisleányt! :O
Azóta teljesen a hatása alatt vagyok, és fogalmam sincs, mit csináljak. Soha soha nem pofoztam meg, és nem is fogom!

1 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Nem védek én senkit, biztos, hogy látta az oviban, hiszen a sok gyerek között biztosan előfordul egy két tasli.
Lili nem ovis, itthonvan velünk, nem ütök soha a kezére, állítólag a szüleim sem... s mégis üt ver mostanában :-S ...persze kapott vissza Ő is de röhög rajta.
A doki meg egy pillanatkép alapján ne ítélkezzen.
Majd elmúlik, csak türelmesen kell kezelni. Rengeteg rosszat"" fog még eltanulni a közösségben, hisz nem mindenki úgy neveli ahogy te, vagy Én. Így lesz még gyönyörűbb a személyiség fejlődésük.
Puszi