2009. február 7.

Pápá pelus/2.

Az elmúlt pár nap esti kérdése krémezés után:
- Mit veszel fel aludni? Pelust vagy bugyit?
- Peus!Nem bui, peus aunni!
volt a válasz, tegnap estig.... tegnap este ugyanis:
- Bui!! Eccse bui aunni! (Megkapta)

Reggel szárazon kelt! :)

Egész éjjel csak forgolódtam, hogy nehogy bepisiljen, nehogy elkeseredjen, ha esetleg... mert sajnos hajlamos rá, Többször át is mentem, tapogatóztam, hogy száraz, vagy pisis az ágy....
bár van egy csodalepedőnk a Brendonból, úgyhogy a matrac miatt nem kell aggódnunk! Az alsó része nem engedi át a nedvességet, a felső része pedig sima lepedő. a 4 sarkát gumifülekkel lehet a matrachoz rögzíteni. Csúúúcs!!!! Az meg, hogy nem kellett, még inkább: csúúúúúcs!!!!! :D

12 megjegyzés:

Évi írta...

Annyira ügyes ez a gyerek!!Komolyan.Éjszakára pelus nélküL??????ebben a korban.fantasztikus, de tényleg.

Hihi, akkor te is paraanyu táborába tartozol???Tudod a csörgö:-)))))).megnyugodtam, hogy nem (csak én), vagyok dilis:-))))

csók

Kata és Tommy írta...

Ez tényleg csúúúúúúúúúúúúúúúúúcs.
Ügyi vagy Eccse:-))))))))))))
Puszi:Tommy

-krisztina- írta...

Szuper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

És még azt elfelejtettem múltkor mondani, h nálunk úgy történik az este, h megiszik 3 dl tejet, majd nem sokkal később még 1-2 dl üdítőt. Amikor már tényleg az alvás szélén van, akkor mindig elviszem pisilni, és utána 5 perc és alszik is.
Persze sokat számít, h délután mennyit iszik. Volt párszor balesetünk, de sokszor volt, h éjjel közepén kiabált, h lesz pisi. Remélem ti is könnyen leszoktok róla!!!!

Bogár és Gerti írta...

Úgy látom nagyon egyforma éjszakánk volt :) ;) Szerencsére. :
Gratulálok az eredményhez :)
Nekünk ugyan nincs csodalepedő, de dupla matrac igen :) Ha baj lenne ;) ... aztán meg lehetne kérdezni, hogy hol is aludt a Nagyasszony ;) Az én ágyamban :-P
Nagyon gratulálok mégegyszer és csak így tovább :)
Puszi

Patri-cica írta...

Nagyon ügyes a kislányod!!!

Jaj!Bocsánat a NAGYLÁNYOD!!!

:-)))))

Bianka és Karina írta...

Nagyon ügyes vagy!Gratula!!:))
Pusza!

Hello Kitty írta...

Ez tényleg nagyon csúcs!
Gratula kicsi lány ügyes vagy nagyon!
Puszilunk

E. Jucus írta...

Na végre,nagy nehezen megtaláltunk Benneteket! Nagyon örülünk! Mostmár mi is jövünk sűrűbben!!!Millió puszi Nektek!

agika írta...

Nagyon ügyes vagy Csengus!:))))

Puszika:Dani és Ági

Mia és Maja írta...

Hatalmas gratula!!! :)))
Képzeld,én sem (Mia) nem engedem,hogy pelust adjanak rám anyáék éjszakára!:)Mert tudod,hogy én már NAD VADOK!:o;)
Sok puszika Nektek!!!

Gabriella írta...

Boldog névnapot utólag is.

Hát te már szobatiszta leszel? Nagyon büszke vagyok rád!!!
Puszi,
Daniella

csupella írta...

Hatalmas gratula!!
Csak tanulhatok tőled!:)