2009. január 12.

A "Díj"!

Krisztina! Köszönöm szépen! :)

Ez egy fantasztikus "díj"! Megtisztelő, és megható is! Kriszta gondolatait olvasva, én is csak azt tudom mondani, soha nem gondoltam volna magamról, hogy naplót fogok vezetni... egyet sem, nemhogy hármat! :O Azt pedig pláne nem feltételeztem, hogy kíváncsi lesz ránk valaki! Ide gyorsan be is illeszteném azt a két barátkozós ölelést, akik a kezdetektől velünk vannak, kíváncsiak ránk, megannyi költözés sem vette kedvüket! Hölgyeké az elsőbbség: Bogár és Anája, Csupella és Anita! Ölelünk Benneteket tiszta szívünkből őszintén, és Köszönöm!
Luca és Pihü, akik szintén az elsők között fogadtak egy másik helyen, Köszönöm, és ölelünk benneteket! :)
Luca és Tündi, akiket mi követünk nyomon a kezdetektől, Bianka és Judit, ... nem is tudom. Egyszer rákattintottam, és ott ragadtam! Máig! Fantasztikus család!
Új blogokra (barátokra ;)) is leltem: Pelikán, akinek a bejegyzéseit egyszerűen szívom magamba... szeretem ahogy ír! Nagy nagy ölelés, és köszönöm!
Vannak akik pedig ránk találtak:
Kiara és Kevin anyukája! Köszönöm, és nagy nagy ölelés!
Dancibaba és anyukája, külön köszönet a megelőlegezett bizalomért! Nekem ez nagyon fontos! :)

Sajnos elfogyott (???) az ölelés!
Rendhagyó módon azért szeretnék küldeni barátkozós ölelést ide is! (Ennél jobb lehetőségem úgysem lehet! :))Mert azért a blog publikus, és bizony azért be bekukkantok, mert sokat köszönhetek, és mert kíváncsi vagyok, és mert a név kötelez?!

"Igazából nem is jó szó rá a díj - szóljon, akinek eszébe jut rá jobb kifejezés - inkább jelzés a barátságról és a közelségről, ami legkevésbé értendő földrajzilag.
Lényege, hevenyészett fordításban: "Ha blogolsz, hiszel a "proximitásban" a térben, időben, és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte. Ezek a blogok különösen varázslatosak. Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak vagy a hatalom érdekli őket. Reméljük, hogy amikor kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni. Figyeljünk oda jobban az ilyen blogokra!
Add tovább nyolc újabb blogolónak és mutasd meg ezt a leírást is!"





10 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Köszönjük szépen!
Éppen most vigyorgom szétt magam,mert már megint egyszerre ülünk a gép előtt.:))))És ez még nem minden az Ágiéknak ugyan abban a percben küldtük az ölelést.:DDDDDDD

Mi is imádunk benneteket,és éppen azért nem írtalak titeket,mert láttam,hogy Ti is kaptatok Krisztától.:)))

Pusza!
Judit

Bianka és Karina írta...

Egyet árulj el nekem légyszi!
Hogyan lehet azt megcsináli,hogy a név van kiírva rákattintasz és az oldalra dob??
Előre is köszi!!!

Pusza!
Judit

Patri-cica írta...

Köszönöm szépen!!!

:-)))

Megérte ide kattintani!!!

Nektek is nagy ölelés és puszi!

cupp!

Kiara és Kevin anyucija:Patrícia...

Ui:...hajrá Szabó-k!
:-)))

agika írta...

Nagyon jól esik,hogy ránk is gondoltatok!;)))

Puszi:Ági

Bogár és Gerti írta...

Mi is nagyon szépen köszönjük :) s nem csak a díjat :) Azt is, hogy egyáltalán olvashatunk titeket :)
Puszi

tollpihü írta...

nagyon köszönöm! és egyben gratulálok is :)
fura, láthatalan szálat érzek közöttünk. és ez nagyon jó ;))

megérkezett a 3. könyv is. hihtetlen jó érzés :) puszi

Pelikán írta...

Köszi Csai,
Nagyon drága vagy!!!

TamásMarcell írta...

Büszke lehetsz a díjra, igazán kedves ember vagy Nita!
Puszi, Viki

agika írta...

Ez az aláhúzott link-es megoldás minket is érdekelne,mert én sem tudom hogyan lehet egy bejegyzésben ilyet létrehozni....megköszönném,ha segítenél!Persze csak ha nem nagy kérés;)

Köszi:Ági

agika írta...

Köszönöm a gyors segítséget!;)
Most már okosabbak lettünk;)

Remélem Daninak is ahogy fejlődik majd a kézügyessége,és beszéd terén is ügyesebb lesz,kevesebb kesz majd az ilyen hiszti,mert elég nehéz most vele;)

Puszi!