2008. december 14.

Shoppingolós szombat!

Mivel Drága "Uram" már hónapok óta szombatonként is dolgozik sajnos, így kettesben vágtunk neki délelőtt a Plazanak.
Nagyon jól éreztük magunkat, nem siettünk sehova, így ücsöröghettünk a padon, almát ropogtatva, megnézhette az összes "Fát" ami csak fel volt díszítve. Még mindig a kicsiket részesíti előnyben. :) Az Alexandrában megvettük a Bogyó és Babóca egy újabb kötetét. Amikor a kezébe adtam, és mondtam, hogy ki kell fizetni a néninek... ügyesen odament a kasszához, kivárta, hogy rá kerüljön a sor, és odaadta a hölgynek. (Ez komoly haladás, mert eddig az előttünk állókról nem nagyon vett tudomást. ;)) És szerencsére a pénztáros partner volt, mert miután lehúzta, és táskába tette, KicsiLánynak adta vissza a kezébe. Nagyon büszke volt! Innentől kezdve, ahova bementünk, mindenhol megmutatta. Persze csak köszönés után!
Lépten nyomon a következő mondatot hallhattuk:
"Nézd meg a kislányt!! Látod Ő milyen ügyes/milyen okos!! Milyen szépen viselkedik! Milyen ügyesen sétál anyukájával!" stb. Persze mind azoknak a gyerekeknek mondták, akik épp nem azt akarták, csinálni, nézni, tenni, amit kellett volna. (Persze ezt az oldalt is nagyon jól ismerem, és persze nem jó!)
Én úgy utálom ezt a mondatot!!! Soha, de soha nem mondok ilyet Csengének!!!! Még ha a túloldalon lévő lelkét simogatja is, hogy "lám, más is látja milyen okos/ügyes a kislányom!" Akkor is! Ez szerintem a lehető legrosszabb, amit tehetünk a pici lelkükkel! Arról nem is beszélve, hogy igazából mi a célja a mondandónak? Legyél jó, mert az a vadidegen kislány is jó??? :O Nevetséges! Vagy netán lelki zsarolás? A másik gyerek a nekem kedvesebb, jobb??? Vááááá!
Ami a legfurcsább, hogy nem is gondolná az ember, milyen könnyen ki tud csúszni ez a butaság a szánkon! Oda kell figyelni "kéremszépen"!

Este a Nagyi felügyelete alatt hagytuk Őhölgyét, és Apával kettesben mentünk körülnézni, pár apróságot beszerezni.

7 megjegyzés:

csupella írta...

Nagyon ügyes voltál!
Szólok majd anyának,hogy sose hasonlitgasson idegenekkel!Mert ebben igazatok van!

agika írta...

Sziasztok!

Nagyon jó hétvégétek volt,biztosan jobb volt így vásárolni menni,mintha rohanni kellett volna Csengével-legalább volt időtök mindent megnézni;)

Elküldtem;)

Ági

Mia és Maja írta...

Bizony,100% igazad van Anya!:$
Van nálunk egy régebbi bejegyzés,nem tudom olvastad e,amikor biciklizett Miácska és erővel le akart menni a főútra.
Akkor nekem is kicsúszott a számon ez a mondat,akkor pont egy néni volt "ügyes",mert ő a járdán hajtotta a biciklit...:s
Szegény Miácskám megállt,lehajtotta a fejét,és szomorúan mondogatta,ÉN NEM VADOK ÜDESZ...:(((

Jajj,azt gondoltam,hogy megszakad a szívem,dicsértem egész úton ,hogy ő a legügyesebb,de a központig rengetegszer megkérdezte,hogy ő nem ügyes...:(((

Bizony Anyukák,én vagyok az élő példa,hogy néha kimondunk olyan meggondolatlan dolgokat,amiket nem is lehet később visszacsinálni...:(
Vagy nagyon nehezen...:(

puszika!!!

tollpihü írta...

beeezony, én még a gyereknevelés első lépésein vagyok csak túl, de bizony, könnyen kicsúszik ezaz..
nagyon ügyes Csenge! a hétvégi bevásárlást szerintem simán le tudnáegyedül zavarni ;)

Hello Kitty írta...

Nagyon ügyes vagy csajszikám!
Tanulok is tőled ám !!!!
Néha anya száján is kicsúszik sok butaság aztán csak győzze helyre hozni a gebaszt!
Puszil Kitty

Kata és Tommy írta...

Sziasztok. Nem rég óta olvasgatunk benneteket, de nagyon megtetszett anyukád életfelfogása, így itt ragadtunk.
Nagyon szépen fel van díszítve a szobácskád ( is ). Igazán ügyes anyukád van :-)
S bizony nálam is van hasonlítgatás, illetve volt egészen adig, amíg ezt a bejegyzést el nem olvastuk. Édesanya ünnepélyesen megígérte, hogy senki nem fog szebben menni és okosabban viselkedni nálam :-)
/Ezért örök hála anyudnak/
Puszillak:Tommy

Bianka és Karina írta...

Nagyon üges voltál!!Tényleg büszke lehet rád Anya!!!!!
És milyen igaza an ebben a "ne hasonlítsuk a gyereket senkihez"témában is.:)))Egyet értünk!!
Már csak egy nap,még annyi sem!!!!:)))))

Átadjuk a puszikat!!
Bizony tudjuk,hogy kitől kaptátok,volt egy kis részünk benne.:))
Pusza!!