2008. december 4.

Még mindig beteg!

Most már 2 hete, hogy folyamatosan beteg arany szívem. Mostanra igaz, "már csak" az orra folyik, de az olyan szinten, hogy el sem tudom képzelni, hol fér el ennyi cucc ebben pici orrban. :S Emiatt sajnos köhécsel is rendesen, hiszen a torkára is folyik neki, ami nagyon zavaró és kellemetlen lehet. De a láza már elmúlt, és a hangulata is jelentősen jobb. Viszont visszaszoktunk a babakocsiban való sétához, de ezt nem igazán a betegségének, mint inkább a hidegnek és a sok ruhának tudom be, hiszen tavaly is ugyanígy jártunk, ahogy hűlt az idő, a Hölgyünk úgy lett egyre makrancosabb, lustább, és kényelmesebb! (Megjegyzem, megértem, én is el tudnám viselni, ha kényelmesen ülve, betakarva kéne intéznem az ügyeimet ha hideg van)

Apropó ügyek:
Tegnap megejtettük a nagy feladatot így 2 éves kora előtt: Megigényeltem a
Gyest, ahová Őhölgysége is elkísért, és tündér módjára feltalálta magát, rajzolt, rendezkedett, és az ügyintéző hölgynek is bemutatta színészi képességeit, amikor a kabátot szerettem volna ráadni: Nagyokat pislogva enyhén oldalra fordított fejjel, az egyik kézfejét a homlokára tette, a másikkal felém legyintve közölte: Neeeem! Mindezt olyan gyönyörű előadásban, hogy a hölgy megszólalni sem tudott (a röhögéstől)! :D

Ma délelőtt pedig csavarogtunk, még egy kis játszóterezés is belefért, hintázással, mászókázással, bár azt írhatnám, hogy élvezte, de valami hiányzott Neki nagyon: a TÁRSASÁG! :(


És akkor a hangulatcsinálás Szabólakban:

Először a már jól ismert füzér, ami helyett minden évben veszek egy másikat, pont, mint idén :S:




A már már hagyománnyá vált üvegfesték dekorációk:



Kisasszony szobája:






Ajtódíszek:




És most jöjjön az "adventi koszorúnk": (csak erős idegzetűeknek) :D





Ha bárkit érdekelne, van ám rá egész elfogadható magyarázatom. ;) (Nem, nem a lustaság.)
Az alatta lévő terítő Dédike keze munkája, és én szebbnek érzem bármilyen karácsonyi terítőnél, tehát ez az ünnepi terítő!


6 megjegyzés:

Patri-cica írta...

Szegénykém...még mindig beteg?!Gyógyító puszit küldök neki,hátha beválik...(játékbabákon mindig) :-)

Amúgy a mi Szabó lakunk is szép díszben van már!

:-)

Puszi

Ui.:Honnan van ez a szupi blogháttér?...Én is akarok!!!

Évi írta...

Gyönyörü a kéró:-))).
Az adventi történetére én kiváncsi vagyok!!!!!
Gyógypusz röptetve, meg a meghívó is

Pusz Évi

Unknown írta...

Hol veszed a füzért? Én is szeretnék, de soha sehol nem kapok. -mondjuk célirányos vásárlásom miatt nem igen járok új helyeken.
Nekem tetszik a koszorútok!:) Anno még mikor marhára nem készültünk a karácsonyra -Dávid előtt azért nem volt ilyen díszben a ház- egy üvegtálon volt négy darab gyertya+egy szakadt girland.:)))
Csengének jobbulást kívánunk!!!
babakocsizás: nagy ló Dávid is inkább ücsörög mostanában. Persze a forgalmas helyeken inkább csoszog....:)))

Unknown írta...

Lemaradt: a terítő nagyon szép és lehetne a helyén hiper-szuper csilli-villi karácsonyi abrosz akkor sem melengetné úgy a szívedet, mint ez!:)

Hello Kitty írta...

Kicsi lány tessék most már meggyógyulni!!!
Nekünk nagyon tettszik a dekoráció és a teritő is!
Mennek a gyógycuppantások!!!!
Puszil Kitty

Tündi,Luca és Zsombi írta...

Jobbulást kívánunk kisbarátnőm!! Nagyon szépen feldíszítettétek a lakást!!!Az új háttér és nagyon szép lett :)
Puszi nektek