2008. november 3.

Pótcselekvés!

:S
Van aki rágyújt, van aki vásárol, mindenki másképp reagálja le a Sors által elé görgetett gondokat, bajokat. Úgy érzem, én aki erősen bagóztam anno, nagy dolog, hogy inkább a blog átszerkesztésébe vetem magam.
Oka?
"Anya! Eccse bibis, gó!" Tenyerét nyújtva! (Fordításban: Anya! Csenge bibis, kér golyót!)

Azt hiszem nem járok messze az igazságtól, ha azt hiszem, (velem együtt) mindenkiben megfordult, hogy milyen jó is lesz, ha majd el tudja mondani, mi a baj!

El tudja mondani, meg is mutatja!
ÉS NEM TUDOK NEKI SEGÍTENI!

A teste gyakorlatilag egybefüggő erősen száraz, viszkető ekcémafolt. Ha képes volna rá, megnyúzná saját magát!
1 hét leforgása alatt az ártalmatlannak tűnő melegkiütés szerű pöttyökből ez lett!

Az orvosok közül 3-an egyáltalán nem voltak elérhetőek egy héten keresztül, (valami homeopátiás "nagygyűlésnek" köszönhetően) a háziorvosunk pedig csak tapogatózik, hiszen torokváladék minta negatív!
Beutaló a Gasztroenterológiára megvan, de időpontot is kell kérni.... remélem azt mondják, hogy januárra tudnak adni, ...

Csütörtökre az egyik homeopata tanácsadó be tud szorítani, legyek hálás...

És ha még ne fáj eléggé, akkor ezt lehet ragozni:
A kis piszok elkezdte manipulálni a népet körülöttünk, amit sajnos senki nem vesz észre, és senkit nem érint annyira, mint Őt, és engem! Hiszen a jó zsaru, rossz zsaru játék állandó rossza én lettem, egyetlenként, aki mond nemet!
Ez már odáig fajul, hogy képes egész nap eltolni magától...

Azt hittem, jót tesz nekünk, ha néha külön vagyunk ... amit élveztem, komolyan. De arra, akivé vált ez alány, arra nem! Mondhat bárki bármit, nincs mindenkinek szüksége a magánidőre ...

5 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Na ez lenne az az eset, ahol 2 cigi között mennék el egy vagonnyi csokit vásárolni :-S
Ez rettenetesen hangzik, gondolom az is...
Az anyát eltolom részt meg nem tudom... Bogár nem igen válogathat... mázli :-P Ragaszkodik is rettenetesen... talán túlságosan is, bár nem most van ebből gond :)
Jobbulást a léleknek és a bőrnek egyaránt!!!

Bianka és Karina írta...

Ez nagyon rosszul hangzik,hogy ennyire vagy.:((
De a blog nagyon jó lett!!:)))

És ez,hogy egyszerűen nincsen gyógymód....és pont egy pici törékeny gyermeknek kell ennyit szenvedni.....és hogy még Ő is rátesz egy lapáttal.:((((
Jobbulást mindkettőtöknek,és küldjük a gyógypuszákat!!
Pusza!

-krisztina- írta...

Már 2 napja próbálok kommentelni, remélem, most sikerül... :)

Sajnálom, hogy Csenge nem javul... és, hogy a Te lelked is kivan... (amikor a Szabi beverte a fejét és sírt, a barátnőm anyukájához kéreckedett fel vigasztalásért, nem pedig hozzám... úgy éreztem magam, mint Te...)

Sok-sok gyógypuszit küldök mindkettőtöknek!!!

tollpihü írta...

sajnálom nagyon, Anita! már írtam, hogy én is ekcémás voltam kicsinek. kentek mindennel. ideigóráig segített egy-egy kence. akkor még nem volt homeopátia.. amiben hiszek én is. viszont volt egy krém, ami azt hiszem elég brutál erős, nem is tudom ilyen pici korban lehet-e.. lehet, hogy már hallotál róla, elocom. nekem az segített. a patikai változat, ami gyengébb. soksok gyógypuszi!

csupella írta...

Nagyon sajnalom:(Szoritunk,hogy vegre legyen egy vegleges,es jo megoldas!
Pusz