2008. október 5.

Esti mese

Bevallom, én is csak most ismerkedem Vele és Nagymamájával, mert bár millió könyvem volt egészen pici koromtól kezdve, Ők valahogy kimaradtak. (Nagyinak megvolt, és az Ő tippjére vettem meg) Nem baj, majd együtt megismerjük.
3. napja (október 3.), hogy este, elvalvás előtt olvasunk egy történetet ebből a könyvből. Éééés... nem kapkodja ki a kezünkből, nem szeretné Ő lapozni, hanem a paplan alól pislogva hallgatja a mesét, és figyel!!! Eljött ez az idő is! Bevallom, örülök nagyon! Félek is, hogy ez a "csoda" is csak egy hétig tart.

3 megjegyzés:

-krisztina- írta...

Én is Pöttyös Pannival kezdtem az esti mesét, de nálunk a felsoroltak miatt abba is maradt :(
Azóta a fejből "ami_éppen_eszembe_jut" mesélés megy.

tollpihü írta...

hú, én imádtam kicsinek PP-t :D remélem a rendszer sokáig megmarad, majd mesélj, hgy alakul az este!

csupella írta...

ebbol nekem is szokott nagyikam olvasni!!:)