2008. szeptember 9.

Gondolatok, félelmek, bizonytalanságok!

Lassan de biztosan haladunk a 2. szülinap felé. És annyi de annyi gondolat cikázik a fejemben! Hogyan lesz a 3. év? Hiszen nem vagyok vele egyedül, ha azt mondom, az már anyagilag sem mindegy. Szakmámból kiindulva azt hittem, nem fog gondot okozni, hiszen tudom itthon is csinálni a dolgomat. Tudnám én, ha lenne mit! :S (Már nagyon is tudnám!) A munkahely, ahonnan eljöttem szülni időközben megszűnt. Ez adja a legtöbb gondolkodásra az okot. Variációk egy témára: Bölcs(i), vagy nem bölcs(i)? Ha bölcsi, akkor március áprilisban beíratás, és szeptemberben kezdés! :S Hát mit mondjak, nem szívesen tenném. De ha adódna közben egy munkahely, luxus lenne elveszíteni azért, mert nincs hova tegyelek! Mert vicces, de 4 hónapról beszélünk, hiszen decemberben betöltöd a 3-at, és januártól mindenképpen kell menned.Vagy egy egész év bölcsi, és csak 3 évesen 9 hónaposan mész oviba? Ha nem bölcsi, hanem ovi, akkor pedig januártól, vagy csak szeptembertől, és ha szeptembertől, akkor a köztes időt hogy oldjuk meg? Jaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj! HEEEEELP!!!!!!!!!!!!!!

4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Nem egyszerű, de nekem mondtak valami előfelvétlit indokolt esetben az óvodába... nem tudom ez pontosan mit takar, mert nekünk nagyon messze van korban az is...
Viszont én a szocializáció híve lennék, ha lenne hova :(
Most indult nálunk is, tudod... nem könnyű... nem lennék a helyedben, de 25 ezerrel ki sem törölheti az ember nyugodtan :-P
Puszi

tollpihü írta...

huh, ismét egy tőlem olya messzinek tűnő dolog. pedigaztán mindjárt itt lesz.. kívánom, hogy jól dönts! nem kotyogok bele ;)

Bianka és Karina írta...

Ezt Neked kell eldöntened.
A pénz az tényleg ló....-ra sem elég nem,hogy gyerek nevelésre.
Szerintem helyesen fogsz dönteni.:))))
Pusza!!
Judit

Hello Kitty írta...

Nálunk is épp erről ment a vita az ősök között!Anya menne dolgozni apa pedig szeretné hogy nem! De hát a pénz nagy úr!Igaz nekünk még van egy évünk gondolkozni!
Puszika Kitty