2008. augusztus 9.

Anyajegyek!

Szám szerint 2, nagyok, kidudorodnak, és a lehető legrosszabb helyre kerültek. Kb. 17 éves korom óta szoktatom magam a gondolathoz, hogy nem maradhatnak. A szülés óta pedig végképp menniük kell. Ugyanis pont úgy alakult, hogy még inkább veszélyes helyre keveredtek!
Augusztus 7.-ére voltam hivatalos a bőrgyógyászatra. Megerősítettek, hogy bizony menniük kell. :) Kaptam beutalót a sebészetre, hogy ott is kérjek időpontot! Irány a másik épület, másik emelet... időpont kérés! De az sem megy ám egyszerűen, látni szeretnék a pöttyeimet, hiszen ez egy "ütemezett műtét, kb. 10 perces beavatkozás, ami után haza lehet menni!" :O És megkaptam az időpontomat: 2008. november 13. de. 10:00! Nem viccelek! ;)
De szerencsés vagyok, hiszen még idén leveszik! Úgy kell nekem. Ha 10 évvel ezelőtt nekiállok, akkor már nem lennének! :P
Szerencsére Neked csak 3 icipici pöttyöd van. Remélem nem is lesz több!

4 megjegyzés:

TamásMarcell írta...

Nita, köszi, hogy én vagyok az első:)
Csenge egy igazi nőci, imádom:P
Elképesztő, hogy mit meg nem mernek tenni, az ember kiszolgáltatott, ők diktálják a tempót!Sajnos:(
De az idő repül, hamar itt lesz november!
Csók Nektek!

tollpihü írta...

:DD azt hiszed le tudzs rázni?? itt vagyunk ám ;)

csupella írta...

Olyan gyorsan telik az ido,hogy hamarosan mar csak mult idoben beszelunk majd az anyajelekrol:)

Bianka és Karina írta...

De jó,hogy rászántad magad!!:))Nekem is mennem kellene,nekem 3 van.Az egyiket már sikerült lekapnom kicsit mikor pocakosok voltunk.:S
Lehet most Én is nekivágok.:)
Pusza!Judit