2008. augusztus 16.

2008.08.16.

E jeles napot választottuk életed első komoly hajvágására! Levágtam, és ami a lényeg, látszik!!! :D A tincseket leborítékoltam! Úgyhogy holnap csatolok előtte, utána képet.


Tegnap este írtam az Alma együttesnek, hogy utánajárjak a 23.-ai koncertnek, ami a városban lesz, de sajna zártkörű. Audi családi nap lesz. Ez a meccs még nincs lejátszva, majd meglátjuk, Apa mi tud megmozgatni az ügy érdekében. Ha pedig mégsem sikerülne, akkor irány Móvár, mert aznap ott is lesz egy kocertjük!


Update:



3 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Nagyon szép lett a naplód!!:))Anya igazán ügyes mert ez nagyon egyedi lett.:))))Azért Anya cseles is ám,mi meg azt gondoltuk,hogy nincs kedve írni.:ooo
Szorítunk,hogy összejöjjön a buli,mert nagyon jók,Én is szeretem Őket.:)))
Várjuk a képeket,bizti nagyon csini lettél.:)))
Pusza!

Bianka és Karina írta...

Megnéztük a képeket is,csajszi,Te egyre szebb vagy!!:))Apa elkészítette már azt a bizonyos ütleget amivel kergeti a körülötted legyeskedő pasikat?:))Lehet,hogy egy az kevés lesz!:)
Pusza!

csupella írta...

Csini vagy!!